Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh, bliver lidt ked af at se, hvor mange der egentlig var under den seksuelle lavalder 14 kan jeg til dels forstå (hormoner, pubertet, etc.), men 13... 12... 11!!!
Jeg selv var 16. Det var et fint tidspunkt for mig, med min første rigtige kæreste, men jeg var også klar et år forinden, havde den rigtige fyr bare været der.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Becks skriver: Ja, det kan man godt sige Jeg er incestbarn
Ja, det kan man godt sige Jeg er incestbarn
Kæmpe kæmpe kram til dig Det bør ingen børn udsættes for!
H+S Skjolgborg. skriver: Jeg var 9½ år ca. flytte den 24 feb 1991 på skolehjem og blev syg i påsken og 2 påskedag troede de alle det var blintarmen så det var afsted med 112 og fik en abort i uge 11 og men han fik ikke en skid jo de midste retten til plejebørn hvad jeg hved sgu ikke meget udfra de 5 års h mod mig.Latterligt. Når Men med en rigtigt kæreste og nogle mdr sammen så var jeg ca 16½ år. Mvh Henriette
Jeg var 9½ år ca. flytte den 24 feb 1991 på skolehjem og blev syg i påsken og 2 påskedag troede de alle det var blintarmen så det var afsted med 112 og fik en abort i uge 11 og men han fik ikke en skid jo de midste retten til plejebørn hvad jeg hved sgu ikke meget udfra de 5 års h mod mig.Latterligt.
Når Men med en rigtigt kæreste og nogle mdr sammen så var jeg ca 16½ år.
Mvh Henriette
Også kæmpe kram til dig
Forfærdeligt at der er flere af jer, som har oplevet sådan et enormt svigt!
HeXeri skriver: Jeg fik også min delt op i 2. Som 7 årig mod min vilje og som 15 årig frivilligt
Jeg fik også min delt op i 2.
Som 7 årig mod min vilje og som 15 årig frivilligt
Mange kram til dig også Hvor gør det ondt i en mors hjerte at læse om alle jer, som har oplevet noget så forfærdeligt
Ka+Ma=Be skriver: Mange kram til dig også Hvor gør det ondt i en mors hjerte at læse om alle jer, som har oplevet noget så forfærdeligt
Hvor er du sød
Hmm. I teorien 14.. Men to dage gør min 15 års fødselsdag.. Fortryder idioten det var med.. Men ikke alderen
Fedt der er SÅ mange der vil dele det jeg var selv 12, og fyren var enormt søde, og var en jeg så og havde sex med igennem 5 år
Jeg var 13 år, og ham der tog min mødom, er også ham jeg er sammen med idag, og har barn med
Jeg har stemt 16, men er faktisk i tvivl om det var 15 eller 16
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128