hvornår mistede du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Ka+Ma=Be

Årh, bliver lidt ked af at se, hvor mange der egentlig var under den seksuelle lavalder 14 kan jeg til dels forstå (hormoner, pubertet, etc.), men 13... 12... 11!!!   

Jeg selv var 16. Det var et fint tidspunkt for mig, med min første rigtige kæreste, men jeg var også klar et år forinden, havde den rigtige fyr bare været der. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Ka+Ma=Be

Becks skriver:

Ja, det kan man godt sige  Jeg er incestbarn

Kæmpe kæmpe kram til dig Det bør ingen børn udsættes for!

Anmeld

4. september 2012

Ka+Ma=Be

H+S Skjolgborg. skriver:

Jeg var 9½ år ca. flytte den 24 feb 1991 på skolehjem og blev syg i påsken og 2 påskedag troede de alle det var blintarmen så det var afsted med 112 og fik en abort i uge 11 og men han fik ikke en skid jo de midste retten til plejebørn hvad jeg hved sgu ikke meget udfra de 5 års h mod mig.Latterligt. 

Når Men med en rigtigt kæreste og nogle mdr sammen så var jeg ca 16½ år.

Mvh Henriette

Også kæmpe kram til dig 

Forfærdeligt at der er flere af jer, som har oplevet sådan et enormt svigt! 

Anmeld

4. september 2012

Ka+Ma=Be

HeXeri skriver:

Jeg fik også min delt op i 2.

Som 7 årig mod min vilje og som 15 årig frivilligt

Mange kram til dig også Hvor gør det ondt i en mors hjerte at læse om alle jer, som har oplevet noget så forfærdeligt 

Anmeld

4. september 2012

HeXeri

Ka+Ma=Be skriver:

Mange kram til dig også Hvor gør det ondt i en mors hjerte at læse om alle jer, som har oplevet noget så forfærdeligt 

Hvor er du sød

Anmeld

4. september 2012

baby012

Hmm. I teorien 14.. Men to dage gør min 15 års fødselsdag.. Fortryder idioten det var med.. Men ikke alderen 

Anmeld

4. september 2012

LilleLene

Fedt der er SÅ mange der vil dele det

jeg var selv 12, og fyren var enormt søde, og var en jeg så og havde sex med igennem 5 år

Anmeld

4. september 2012

lisesp83

Jeg var 13 år, og ham der tog min mødom, er også ham jeg er sammen med idag, og har barn med

Anmeld

4. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har stemt 16, men er faktisk i tvivl om det var 15 eller 16

Anmeld

4. september 2012

Lunae

Jeg var 14. Nærmest lige fyldt! Det var med en dreng, som jeg havde kærestet med nærmest altid. Vi havde gået i børnehave sammen og havde bare noget for hinanden. Vi var begge hinandens første! Det skete én gang og så ventede jeg nærmest 1,5 år før jeg havde sex med en igen. Der var så et par stykker i den tid.
I 1g begyndte jeg igen at være sammen med min første blev kærester med min nuværende kæreste i slutningen af 1g og vi har været sammen i knap 8,5 år nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.