River snart håret af hovedet af ren frustration! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

AnnaK89

Vidunderligeunger skriver:

samme her.. Stoppede da han var 3 mdr, helt.. da mælken var rent vand til sidst.. DER blev han er glad dreng...

Overvejer også at stoppe helt - det er mere kamp end glæde efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Mutti2

AnnaKJ skriver:

Ringer til min SP i morgen og høre hvad hun mener.

Hun har aff. hver dag, imellem 2-3 gange, og det er det der gule remulade-agtige noget.

Ammer du??

Det lyder da også som du skal??

Det kan ikke skyldtes noget stærk mad du indtager eller lign?

Jeg håber at sundhedsplejersken kan være lidt mere behjælpelig

Kæmpe

Anmeld

3. september 2012

Vidunderligeunger

AnnaKJ skriver:

Overvejer også at stoppe helt - det er mere kamp end glæde efterhånden

det var det samme her. puha, får helt ondt i maven på dine vegne.. De få måneder med Emil var jeg meget alene og jeg var simpelthen så tæt på at ringe til min mo og sige "værsgo, ta dem.. begge to, jeg rejser LANGT VÆK" men allerede 14 dage efter det holdt op havde vi glemt det.. Husk at efter en endt skrigetur er der een mindre tilbage.. og at det er en periode..  for at det snat er væk, for det er sgu udfordrende.

Anmeld

3. september 2012

SAL

AnnaKJ skriver:

Hun bliver suppleret med flaske hver gang jeg har ammet - så mæt det er hun, og om dagen er hun jo også en glad pige, som smiler, "leger" og hygger. Hun vil bare ikke rigtig sove om dagen.

Ja så ved jeg ikke hvad pokker du kan gøre... håber det snart bliver godt for jer!

Anmeld

3. september 2012

babymus77

Søde ved godt det ingen trøst er, men Julius har også næsten hver aften hvor han græder!!! Overvejer atsuppl med mme!!  Og her er det kun mors babser der duer om aftenen!!!! Pyhhhh knus til dig!! 

Anmeld

3. september 2012

AnnaK89

Milla-Victoria's mor skriver:

Ammer du??

Det lyder da også som du skal??

Det kan ikke skyldtes noget stærk mad du indtager eller lign?

Jeg håber at sundhedsplejersken kan være lidt mere behjælpelig

Kæmpe

Ja ammer, men supplere med MME, da min mælkeproduktion er faldet meget de sidste dage.

Tak for 

Anmeld

3. september 2012

AnnaK89

Vidunderligeunger skriver:

det var det samme her. puha, får helt ondt i maven på dine vegne.. De få måneder med Emil var jeg meget alene og jeg var simpelthen så tæt på at ringe til min mo og sige "værsgo, ta dem.. begge to, jeg rejser LANGT VÆK" men allerede 14 dage efter det holdt op havde vi glemt det.. Husk at efter en endt skrigetur er der een mindre tilbage.. og at det er en periode..  for at det snat er væk, for det er sgu udfordrende.

Har det på præcis samme måde som dig - har lyst til at løbe skrigene bort!

Men ja, ved det går over ikke - det er bare trist man ikke kan få lov at nyde hende mens hun er helt lille  Nu kan tiden jo nærmest ikke gå hurtigt nok, så det her kan stoppe igen

Anmeld

3. september 2012

AnnaK89

SAL skriver:

Ja så ved jeg ikke hvad pokker du kan gøre... håber det snart bliver godt for jer!

Jeg føler mig også magtesløs - men må tage den med SP i morgen, så håber hun har nogle gode råd.

Anmeld

3. september 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Søde ved godt det ingen trøst er, men Julius har også næsten hver aften hvor han græder!!! Overvejer atsuppl med mme!!  Og her er det kun mors babser der duer om aftenen!!!! Pyhhhh knus til dig!! 

Puha altså Jeg supplere allerede med MME, simpelthen fordi at min mælkeproduktion er faldet så meget, tror det er pga. stres over alt det her. Jeg kan bare slet ikke slappe af.

Også stort  til dig - håber snart det bliver bedre hos jer også!

Anmeld

3. september 2012

Vidunderligeunger

AnnaKJ skriver:

Har det på præcis samme måde som dig - har lyst til at løbe skrigene bort!

Men ja, ved det går over ikke - det er bare trist man ikke kan få lov at nyde hende mens hun er helt lille  Nu kan tiden jo nærmest ikke gå hurtigt nok, så det her kan stoppe igen

præcis...  til dig og ville ønske jeg rent faktisk kunne gøre noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.