AnnaKJ skriver:
Siden Carolina blev født, har hun været så ked af det om aftenen 
De sidste dage er det blevet en utrolig voldsom gråd, og hun er bare så ulykkelig
Jeg ved snart ikke hvad vi skal gøre mere, og hvorfor hun er så ked af det? Det virker ikke til at hun har ondt i maven, hun trækker ikke benene op eller noget.
Hun er en glad pige om dagen (for det meste), men hen på eftermiddagen begynder det og så går det helt galt om aftenen - hun skriger så højt og nogle gange i 2-3 timer. Hun vil ikke spise i det tidsrum. Vi vugger, slynger, svøber, synger, går rundt - og INTET hjælper!
Jeg har snart ikke mere energi - for det er HVER EVIG ENESTE AFTEN!!!
Nogen der har oplevet det? Og hvornår stoppede det for jer?
Forresten, så sover hun ikke ret meget om dagen - aldrig mere end en halv time af gangen, men hun sover hele natten 23-06 (spiser måske en enkelt gang, men det er sjældent).
Hvad søren kan der være galt? Overboen er efterhånden begyndt at trampe ret hårdt i gulvet når Carolina begynder at skrige, og det frustrerer mig bare endnu mere!
Vi forsøger, at bevare roen og trøste hende med blid sang og ord, men det hjælper bare ikke 
Som de andre skriver kunne det måske være overstimulering, eller/og hun simpelthen er for overtræt og ikke kan finde ro.
Har I prøvet med de samme rutiner sidst på eftermiddagen og aften? Evt bad og massage - noget hvor der kommer noget ro på.