Kan jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

Anonym trådstarter

Stinna&Elias<3 skriver:

Hun kaldte så dig dum men ok!

Kom desværre til at trykke forkert - opdagede det først bagefter, det beklager jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

HeXeri

Stinna&Elias<3 skriver:

Jeg tror du skal have læst mit indlæg igen - jeg kalder ingen for dum.

Anmeld

1. september 2012

Muhmi

Synes du skal fortælle ham det, så han i det mindste har valget om han gerne vil være der eller ej...

Altså du er jo besluttet med at du nok skal tage dig af barnet, men synes det er hans ret selv at vælge hvor indvoldveret han vil være og hvis han vælger jer begge fra, jamen så er du jo egentlig hvor du står nu, men hvad nu hvis han tænker at han vil være der og tage hans ansvar, men faktisk slet ikke aner han har gjort dig gravid?

Det bedste i jeres alles interesse ville være at han VED han skal til at være far og at dit barn ikke lige pludselig kontakter ham om tyve år og siger "Juhuu farmand, mig vidste du ingenting om, men her er jeg"

Håber du tager den rigtige beslutning... Ligemeget hvor æv det så end må være... 

Anmeld

1. september 2012

morethanperfect

Syns det er en svær situation ..

Men jeg ville fortælle ham det ..
Tænk hvis det var omvendt .. Han fik dit barn , uden overhovedet at sige noget til dig ? Ville du ikke have det underligt med det ..  

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Syns det er en svær situation ..

Men jeg ville fortælle ham det ..
Tænk hvis det var omvendt .. Han fik dit barn , uden overhovedet at sige noget til dig ? Ville du ikke have det underligt med det ..  

Jeg er helt sikkert enig med dig. 

I bund og grund handler det nok bare om jeg er utrolig bange og skræmt af denne her situation. 

Anmeld

1. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg er helt sikkert enig med dig. 

I bund og grund handler det nok bare om jeg er utrolig bange og skræmt af denne her situation. 

Det forstår jeg også godt 

Håber i finder en god løsning sammen .. I det mindste , så fortæl ham det 

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Synes du skal fortælle ham det, så han i det mindste har valget om han gerne vil være der eller ej...

Altså du er jo besluttet med at du nok skal tage dig af barnet, men synes det er hans ret selv at vælge hvor indvoldveret han vil være og hvis han vælger jer begge fra, jamen så er du jo egentlig hvor du står nu, men hvad nu hvis han tænker at han vil være der og tage hans ansvar, men faktisk slet ikke aner han har gjort dig gravid?

Det bedste i jeres alles interesse ville være at han VED han skal til at være far og at dit barn ikke lige pludselig kontakter ham om tyve år og siger "Juhuu farmand, mig vidste du ingenting om, men her er jeg"

Håber du tager den rigtige beslutning... Ligemeget hvor æv det så end må være... 

Du har ret - som det ser ud nu er jeg alene om det. 

Er (næsten) sikker på at han nok skal tage sit ansvar for barnet. Men når det ikke er et ønskebarn for ham er det rigtig svært....

Anmeld

1. september 2012

Muhmi

Stinna&Elias<3 skriver:

Det gjorde hun så overhovedet ikke, vil jeg lige hilse at sige... Det eneste sted ordet "dum" blev brugt var da hun skrev at "Hvis faderen havde været så torskedum at knalde uden kondom"

Men det er jo en hel anden debat...

Synes det er fint at du har et dejligt barn.. Men jeg synes ikke det er den rigtige måde at gøre tingene på... Men heldigvis er verdenen fyldt med uenige mennesker...

Anmeld

1. september 2012

FrkRaarup

Fine's-Moar skriver:

Ombestemme sig??

Hvis man skal bruge tid på at ombestemme sig, så er det jo faktisk ikke noget man vil inderst inde - hvorfor så få chancen??

Havde min kæreste skulle tænke over om han ville deltage, så fik han ikke engang lov!!

Come on!!!! Han har jo for fanden ikke været med i beslutningen!

Anmeld

1. september 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej

Er i en både lykkelig og dum situation, min kæreste og jeg gik fra hinanden i sidste uge og et par dage efter finder jeg ud af, at jeg er gravid i 6. uge.  

Vi var kun sammen i 6 måneder, alligevel har vi været igennem en spontan abort. Hverken den graviditet eller denne er planlagt, umiddelbart kan det godt lyde rigtig uansvarligt men det skal siges at jeg var på p-piller og troede derfor at jeg var ret sikret. 

Jeg ved min ekskæreste synes jeg skal have en abort. Dette kan jeg ikke rigtig få mig selv til... Så er jeg egoistisk og ond, hvis jeg vælger at få barnet imod hans vilje? 

Kan jeg desuden tillade mig at lade vær' med at fortælle ham det? Det betyder selvfølgelig at jeg ikke senere vil kunne kræve noget at af ham - samvær, økonomisk osv. 

Er der andre der evt har stået i lignede situationer og hvordan er det gået?

halløjsa.

syntes du skylder ham at fortælle ham det.... også tror jeg du skal ha nye p-piller for det lyder lidt vildt med 2 gange hovsa.........

by the way... så er det socialbedrageri at opgive far som ukendt, når man ved hvem han er... så på den måde "hænger " han jo på sit ansvar.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.