Kan jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for de ærlige svar. 

Tanken omkring ikke at fortælle ham, har jeg også kun haft kort - når jeg tænker mig om kan jeg selvfølgelig godt se det er forkert. 

Hånden på hjertet, jeg har slet ikke planlagt det - hverken bevidtv eller ubevidst. Jeg har faktisk altid haft den holdning at jeg ikke skulle have børn.

Det var først inden den spontane abort, hvor jeg til en scanning så et lille blinkede hjerte. At det gik op for mig at jeg selvfølgelig skulle være mor. Jeg er på ingen måde skruk og ville egentlig helst vente et par år. Alligevel har jeg det fuldstændig forfærdeligt med at overveje at slå et levende væsen ihjel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Christina :-)

Stinna&Elias<3 skriver:

Uh sådan nogen som dig har jeg kun en ting og sige til dy skulle stå i samme problem og prøve det jeg bliv gravid med min søn kun 3 Uwe efter mig og hans far lært hinanden og kende! Jeg var 10 uger henne da jeg fant ud af det jeg fik min over dejlige søn aldrig ku jeg slå ham ihjel og gæt ja han ser ikk sin far men jeg fortryder ikk mit valg min søn er alt og fuck han er dejlig!

Og min søn mangler ham ikk for han har aldrig set ham og vi altid bare vært ham og mig slå min dejlige uskyldige søn ihjel dengang puha nej

Anmeld

1. september 2012

HeXeri

Stinna&Elias<3 skriver:

Uh sådan nogen som dig har jeg kun en ting og sige til dy skulle stå i samme problem og prøve det jeg bliv gravid med min søn kun 3 Uwe efter mig og hans far lært hinanden og kende! Jeg var 10 uger henne da jeg fant ud af det jeg fik min over dejlige søn aldrig ku jeg slå ham ihjel og gæt ja han ser ikk sin far men jeg fortryder ikk mit valg min søn er alt og fuck han er dejlig!

Du kan jo ikke tillade dig at komme strygende ind fra siden på den der måde? Jeg har intet sagt om dig, din situation eller din søn?

Du er på en debatside, der deles livsholdninger og opfattelser. En anonym ts spurgte om jeg ville synes det var egoistisk og ondt at sætte et barn i verden bag ryggen på faderen, der er det korte svar: Ja.

Anmeld

1. september 2012

5timesacharm..right?

tinasmor skriver:

Ærligt svar, så ja så synes jeg faktisk det er lidt egoistisk at få et barn med en man har kendt i så kort tid som man ved ikke ønsker det. Ved godt smøren med at ingen skal tvinges til en abort og manden jo bare kunne have beskyttet sig. Men du spurgte om min mening og her er den. Hvis jeg var faren ville jeg nok have synes det lugtede lidt af en pige der gerne ville have et barn, hvis man to gange på 6 måneder bliver ubeskyttet gravid. Hvis du hånden på hjertet siger, at det ikke er tilfælde, så må man selvfølgelig tro på det. Personligt ville jeg ønske et barn med en kæreste, hvis dette ikke var tilfælde, så i det mindste med en som var interesseret i at være far, så barnet havde to forældre. Ved godt, at der heller ingen garantier er for at man bliver sammen hvis man får det med en kæreste, men så har man i det mindste givet barnet en chance.

Det med ikke at sige noget, er fuldstændig sindsygt. For det første er det død ulovligt og på det moralske plan er det fuldstændig hul i hoved hvis du spørger mig.

Held og lykke med det hele.

enig

Anmeld

1. september 2012

Anonym skriver:

Tusind tak for de ærlige svar. 

Tanken omkring ikke at fortælle ham, har jeg også kun haft kort - når jeg tænker mig om kan jeg selvfølgelig godt se det er forkert. 

Hånden på hjertet, jeg har slet ikke planlagt det - hverken bevidtv eller ubevidst. Jeg har faktisk altid haft den holdning at jeg ikke skulle have børn.

Det var først inden den spontane abort, hvor jeg til en scanning så et lille blinkede hjerte. At det gik op for mig at jeg selvfølgelig skulle være mor. Jeg er på ingen måde skruk og ville egentlig helst vente et par år. Alligevel har jeg det fuldstændig forfærdeligt med at overveje at slå et levende væsen ihjel. 

Lov og følge dit hjerte har min dejlige dreng på snart 3 som jeg fik imod hans far vijle han ser ikk hans far og aldrig gjordt men min søns dejlige smil osv hans kærlighed han viser mig viser mig vær dag at jeg tog det rigtige valg !

Anmeld

1. september 2012

HeXeri skriver:

Du kan jo ikke tillade dig at komme strygende ind fra siden på den der måde? Jeg har intet sagt om dig, din situation eller din søn?

Du er på en debatside, der deles livsholdninger og opfattelser. En anonym ts spurgte om jeg ville synes det var egoistisk og ondt at sætte et barn i verden bag ryggen på faderen, der er det korte svar: Ja.

Du kalder hende dum hvis hun gør det og så må jeg også være dum ! Jeg må vel skrive som du må!

Anmeld

1. september 2012

Finemoar<3

FrkRaarup skriver:

Hvem ved ? Måske vil han pludselig gerne. Om ikke andet har han 9 måneder til at ombestemme sig!

Der går jo ikke noget fra dig, ved at fortælle ham det ?

Ombestemme sig??

Hvis man skal bruge tid på at ombestemme sig, så er det jo faktisk ikke noget man vil inderst inde - hvorfor så få chancen??

Havde min kæreste skulle tænke over om han ville deltage, så fik han ikke engang lov!!

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

Stinna&Elias<3 skriver:

Du kalder hende dum hvis hun gør det og så må jeg også være dum ! Jeg må vel skrive som du må!

Synes ikke det er i orden at kalde nogen for dum - dog kan man kalde en situation for dum...

-------------

Men jeg er rigtig glad for dit svar, det er dog en rigtig svær beslutning. 

Har faderen ikke set din søn på noget tidspunkt?

Anmeld

1. september 2012

Anonym skriver:

Synes ikke det er i orden at kalde nogen for dum - dog kan man kalde en situation for dum...

-------------

Men jeg er rigtig glad for dit svar, det er dog en rigtig svær beslutning. 

Har faderen ikke set din søn på noget tidspunkt?

Hun kaldte så dig dum men ok!

Anmeld

1. september 2012

HeXeri

Fine's-Moar skriver:

Ombestemme sig??

Hvis man skal bruge tid på at ombestemme sig, så er det jo faktisk ikke noget man vil inderst inde - hvorfor så få chancen??

Havde min kæreste skulle tænke over om han ville deltage, så fik han ikke engang lov!!

Så du mener helt bestemt at en beslutning om et barn skal tages i sekundet han finder dig stående med en positiv test i hånden? Ellers er det bare no go?

Hvor er fars rettigheder? Barnets? Bedsteforældrene på fars side?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.