Sensitive børn - kæde dynen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

Kamilla-m

Bøllen skriver:

Dejligt virker den ??

Spørg måske dumt , hvad har han af vanskeligheder ?? 

For tænker hvis i kan få den inden udredning, ved man vel ikke hvad problemet er ?? Håber du forstår hvad jeg mener.

Min dreng er testet af både psykolog & fys på sygehuset. Og fys mener han kan få glæde af den

ADHD skal han udredes for.
De sagde på kommunen at det er et handicapmiddel som er dyrt, derfor skal man være udredt først .
Fordi når man har en diagnose forsvinder behovet for den ikke bare lige .
Min søn har så store problemer i dagligdagen f.eks med indlæring vis han ikke får ordentlig søvn , derfor fik vi den bevilliget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Kamilla-m

Bøllen skriver:

Ok hvor gammel er han ??

Hende manden snakkede med, spurgte om forskellige ting.

Ved ikke hvilken han skal have

Han bliver fem til november

Anmeld

1. september 2012

bøllen

MortilMogL skriver:

ADHD skal han udredes for.
De sagde på kommunen at det er et handicapmiddel som er dyrt, derfor skal man være udredt først .
Fordi når man har en diagnose forsvinder behovet for den ikke bare lige .
Min søn har så store problemer i dagligdagen f.eks med indlæring vis han ikke får ordentlig søvn , derfor fik vi den bevilliget

Men det er da modstrindende oplysninger tænker jeg .

For hvis man skal være udredt først og i først ska iudredning nu ??

Men om ikke ander er det da dejligt i har fået den :-)

Som skrevet er mon dreng testet både af fys og psykolog på sygehuset som begge har fundet ting der gør fys anbefaler dynen.

Må snakke med kommunen mandag

Anmeld

1. september 2012

bøllen

MortilMogL skriver:

Han bliver fem til november

Ok :-) min dreng er 11

Anmeld

1. september 2012

Kløver

Bøllen skriver:

IHUHVa

Nej den hedder en kæde dynen ..

Hvad er det for noget, min søn er også sensitiv så kunne måske være noget for ham

Anmeld

1. september 2012

Pige2009

Bøllen skriver:

Ved ikke om denne tråd hører til her, hvis ikke håber jeg i bærer over med mig.

Har en dreng som er meget sensitiv og fys har anbefalet en kæde dynen. Vi skal låne en i 14 dage, for at se om den har effekt.

Hvis skal vi nok have en men kors den koster jo en bondegård.

Nogen der ved om kommunen giver tilskud dertil ?

Min venindes datter på nu 4 år har brugt en i 3 mdr. og de kan virkelig se en gavnlig effekt på hende! Så de er rigtig glade for deres, som de har lånt af kommunen

Anmeld

1. september 2012

bøllen

Maja84 skriver:

Hvad er det for noget, min søn er også sensitiv så kunne måske være noget for ham

Ved faktisk ikke så meget om den. Fys har bare snakket om den og sendt os en brochure.

Hvor vi skal ringe til, så vi kan låne en .

Anmeld

1. september 2012

bøllen

Baagøe skriver:

Min venindes datter på nu 4 år har brugt en i 3 mdr. og de kan virkelig se en gavnlig effekt på hende! Så de er rigtig glade for deres, som de har lånt af kommunen

Fys mener også vores dreng kan have gavn af den. Men vi har fået afvide der er 14 dages prøve tid.

Vi har fået tilsendt en brochure hvor vi låner den fra. Og tror ikke det jer kommunen

Anmeld

1. september 2012

Pige2009

Bøllen skriver:

Fys mener også vores dreng kan have gavn af den. Men vi har fået afvide der er 14 dages prøve tid.

Vi har fået tilsendt en brochure hvor vi låner den fra. Og tror ikke det jer kommunen

Håber det gavner ham så

Anmeld

3. september 2012

lukaj

kugledynen kan også lånes på de fleste legeteker gratis (legeteket ligger ved det alm bibliotek)

vi har forsøgt med en kugledyne men det var ikke en succes da mine drenge også er meget sansesart med lyde og den larmer altså en del. men vi har søgt om en kædedyne på kommunen og har fået den bevilget og venter nu bare på den. mine drenge har begge ADHD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.