Børnehavetaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

dorthemus

Månsson skriver:

Godt nok "kun" kolonihave voksen men om man så skal på en lille tur så skal man ha en ordentlig taske

Det skal man Min datter får også en Haglöfs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Laulund87

Zette skriver:

Vi har både en fjällräv mini og en fra LEGO. Og vi er glade for fjällräven. Malou kan sagtens åbne og lukke den, og selv tage den på... Nok også begrænset hvad de skal slæbe på i en alder af 3 år. Jeg ser ikke et problem i denne taske. 

Knus

Zette

Tak søde. Tror simpelthen vi tager ind til byen og prøver nogle på hende, ser hvordan de sidder

Anmeld

30. august 2012

smokin

Laulund87 skriver:

Tak søde. Tror simpelthen vi tager ind til byen og prøver nogle på hende, ser hvordan de sidder

God ide.. Malou har været på udflugt med sin flere gange og klarer den med bravour :-)

Anmeld

30. august 2012

dorthemus

132319 skriver:

Blandt andet her: 

http://justcool.dk/tasker-67/hagloufs-corker-xs-lilla-5214.html

Ellers i Intersport

Men den er ret lille, så hvis der skal være plads til skiftetøj osv, vil jeg anbefale den anden. Den er kun god hvis der lige præcis skal være en drikkedunk og en madpakke

Lige præcis den model er jeg ikke tilhænger af...to af børnene i børnehaven har den model og den er ikke særlig fleksibel så de kan ikke lyne den selv og det er et kæmpe minus Dog sidder den godt når den er lukket....men i forhold til det at skulle være selvhjulpen så dur den efter min mening ikke desværre.

Anmeld

30. august 2012

malo

Laulund87 skriver:

Hvilken taske har jeres børnehavebørn? Og vis gerne billeder eller links

Har kigget på en Fjällräven, men den ser lidt lille ud og er også dyr.

Skal de ikke have den med til madpakke når de er på tur? For så skal den jo også være god at have på ryggen

Mine børn har denne her fra Bergans:

http://www.spejdersport.dk/bergans-nordkapp-junior-12l.aspx

Den kan spændes ind flere steder og de sidder rigtig godt på ryggen af dem. Så den kan jeg kun anbefale

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

Zette skriver:

God ide.. Malou har været på udflugt med sin flere gange og klarer den med bravour :-)

Glæææder mig til at vi skal købe en børnehavetaske, Maria bliver pavestolt

Hun snakker ikke om andet end børnehave og at hun er en stor pige nu hehe

Anmeld

30. august 2012

L&V

dorthemus skriver:

Det skal man Min datter får også en Haglöfs

Os min

Anmeld

30. august 2012

dorthemus

Laulund87 skriver:

Arhh ja selvfølgelig! Det er lige med at tænke på det hele

Tak!

Blander mig lige igen

Lige præcis den model af Haglöfs er jeg ikke tilhænger af...to af børnene i børnehaven har den model og den er ikke særlig fleksibel så de kan ikke lyne den selv og det er et kæmpe minus Dog sidder den godt når den er lukket....men i forhold til det at skulle være selvhjulpen så dur den efter min mening ikke desværre.

Anmeld

30. august 2012

smokin

Laulund87 skriver:

Glæææder mig til at vi skal købe en børnehavetaske, Maria bliver pavestolt

Hun snakker ikke om andet end børnehave og at hun er en stor pige nu hehe

Vi fik vores i fødselsdagsgave :-) legotasken er nok bedre med remmene, og brystspændet.... Meeeeeeeeeeeen, Malou (og mor) vil helst have det lilla vidunder med

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

dorthemus skriver:

Blander mig lige igen

Lige præcis den model af Haglöfs er jeg ikke tilhænger af...to af børnene i børnehaven har den model og den er ikke særlig fleksibel så de kan ikke lyne den selv og det er et kæmpe minus Dog sidder den godt når den er lukket....men i forhold til det at skulle være selvhjulpen så dur den efter min mening ikke desværre.

Det er helt fint, du har jo erfaring med den

Tror jeg vil finde den anden model i en fysisk butik for vil gerne lige prøve den på hende inden jeg køber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.