Børnehavetaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

132319

Laulund87 skriver:

Ved du hvor den forhandles?

Blandt andet her: 

http://justcool.dk/tasker-67/hagloufs-corker-xs-lilla-5214.html

Ellers i Intersport

Men den er ret lille, så hvis der skal være plads til skiftetøj osv, vil jeg anbefale den anden. Den er kun god hvis der lige præcis skal være en drikkedunk og en madpakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Det ser ikke ud til at den er så god for ryggen, øv den er ellers sød

Arrr møg så må jeg på jagt efter en anden for god for de små rygge skal det være

Anmeld

30. august 2012

Koen.

Rikke&Liam skriver:

JJe

Generelt synes jeg det er en dum ide at vælge noget, bare fordi det er sødt, fint, eller flot. Fjällrävens taske er virkelig elendig for de små barnerygge. Bare lige et tip.

Jeg har os lige skrevet jeg ville på jagt efter en anden!

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Arrr møg så må jeg på jagt efter en anden for god for de små rygge skal det være

Præcis det samme jeg tænker

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

132319 skriver:

Blandt andet her: 

Ellers i Intersport

Men den er ret lille, så hvis der skal være plads til skiftetøj osv, vil jeg anbefale den anden. Den er kun god hvis der lige præcis skal være en drikkedunk og en madpakke

Tak! Da vi besøgte børnehaven havde de rum til skifterøj osv, så tror bare der skal være plads til madpakken

Anmeld

30. august 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Jeg oprettede en lignende debat da min datter begyndte i bh for snart 3 mdr siden ( shit tiden går!) jeg blev af flere pædagoger anbefalet Hagløfs og købte også sådan en. Den er ikke sød eller sej, men sidder skide godt og er virkelig kvali. Kan kun anbefales herfra

Det er bare klart den bedste taske og vil anbefale den til hver en tid

Anmeld

30. august 2012

132319

Laulund87 skriver:

Tak! Da vi besøgte børnehaven havde de rum til skifterøj osv, så tror bare der skal være plads til madpakken

Ok, jeg tænker mere hvis de skal på tur. Der havde min søn altid et par bukser og underbukser med i starten, da han godt kunne komme til at tisse i bukserne hvis han var for fordybet i leg. Men igen, en turrygsæk skal heller ikke veje for meget

Her er den lidt billigere:

Anmeld

30. august 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Og det er jo det der betyder noget, om den sidder godt

Ja nemlig, men det er nu fedtnpr det også ser lidt lækkert ud
Vi købte denne her. Der kan lige være madpakke, drikkedunk og regntøj/skiftetøj. Fin størrelse

http://www.friluftslageret.dk/Product.aspx?PId=101 9052

Anmeld

30. august 2012

dorthemus

Laulund87 skriver:

Hvilken taske har jeres børnehavebørn? Og vis gerne billeder eller links

Har kigget på en Fjällräven, men den ser lidt lille ud og er også dyr.

Skal de ikke have den med til madpakke når de er på tur? For så skal den jo også være god at have på ryggen

Som pædagog i udflytterbørnehave har jeg gennem årene set maaaange tasker....og ikke alle er lige gode

Efter min mening er Fjällræven Den sidder dårligt på ryggen og er meget upraktisk fordi barnet har svært ved at pakke den selv p.g.a. en dum lynlås. Den er mere nuttet end praktisk

Jeg er stor fortaler for Haglöfs rygsække...de fåes i en mini udgave af voksen modellen. Den har polstrede remme og kliklås foran så den sidder godt på ryggen uden at slaske rundt og så er den rummelig så barnet slipper for at have ekstra poser med hængende med regntøj...hvilket mange børnehaver ikke vil have alligevel p.g.a. kvælningsfare.

Anmeld

30. august 2012

bonnie81

Laulund87 skriver:

Hvilken taske har jeres børnehavebørn? Og vis gerne billeder eller links

Har kigget på en fjällräven, men den ser lidt lille ud og er også dyr.

Skal de ikke have den med til madpakke når de er på tur? For så skal den jo også være god at have på ryggen

min datter har denne og den er super skøn har både bryst spænde og mave spænde og sidder rigig godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.