Børnehavetaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Laulund87

132319 skriver:

Ok, jeg tænker mere hvis de skal på tur. Der havde min søn altid et par bukser og underbukser med i starten, da han godt kunne komme til at tisse i bukserne hvis han var for fordybet i leg. Men igen, en turrygsæk skal heller ikke veje for meget

Her er den lidt billigere:

http://justcool.dk/tasker-67/hagloufs-corker-xs-lilla-5214.html

Arhh ja selvfølgelig! Det er lige med at tænke på det hele

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

dorthemus

Månsson skriver:

Det er bare klart den bedste taske og vil anbefale den til hver en tid

Helt enig...hilsen udflytterpædagogen

Anmeld

30. august 2012

Gitte

30. august 2012

dorthemus

tanja. skriver:

Vi giver Lærke en fjallraven mini i julegave (hun skal afsted i bh omkring marts) synes de er sååå fine

Men de er upraktiske og sidder dårligt ...men ja de er nuttede. Runa har også en men den er til fritid Hun får en anden når hun skal i børnehave

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

dorthemus skriver:

Som pædagog i udflytterbørnehave har jeg gennem årene set maaaange tasker....og ikke alle er lige gode

Efter min mening er Fjällræven Den sidder dårligt på ryggen og er meget upraktisk fordi barnet har svært ved at pakke den selv p.g.a. en dum lynlås. Den er mere nuttet end praktisk

Jeg er stor fortaler for Haglöfs rygsække...de fåes i en mini udgave af voksen modellen. Den har polstrede remme og kliklås foran så den sidder godt på ryggen uden at slaske rundt og så er den rummelig så barnet slipper for at have ekstra poser med hængende med regntøj...hvilket mange børnehaver ikke vil have alligevel p.g.a. kvælningsfare.

Hehe ja Fjällräven er vist en no go har jeg fundet ud af

Tror vi skal i en sportsforretning og prøve en Haglöfs på hende

Anmeld

30. august 2012

L&V

dorthemus skriver:

Helt enig...hilsen udflytterpædagogen

Godt nok "kun" kolonihave voksen men om man så skal på en lille tur så skal man ha en ordentlig taske

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

Tak for alle jeres svar! Tror vi jagter en Haglöfs til hende

Anmeld

30. august 2012

Koen.

dorthemus skriver:

DDu

Men de er upraktiske og sidder dårligt ...men ja de er nuttede. Runa har også en men den er til fritid Hun får en anden når hun skal i børnehave

Du er så den anden jeg skriver det til, jeg har skrevet jeg vil kigge efter en anden..

Anmeld

30. august 2012

dorthemus

132319 skriver:

Fjällraven er mega elendig for deres små rygge, da der ikke er en bryststrop og den dermed nemt falder ned.

Min søn har denne fra Haglöfs (som i øvrigt er på tilbud på linket )

http://www.friluftslageret.dk/Product.aspx?PId=1019052

Den er SUPER god og har stropper både ved talje og brystet, så den opfylder de krav jeg havde til en god rygsæk for en barneryg

Tak for linket...den er hermed bestilt....og jeg er HELT enig

Anmeld

30. august 2012

smokin

Vi har både en fjällräv mini og en fra LEGO. Og vi er glade for fjällräven. Malou kan sagtens åbne og lukke den, og selv tage den på... Nok også begrænset hvad de skal slæbe på i en alder af 3 år. Jeg ser ikke et problem i denne taske. 

Knus

Zette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.