Børnehavetaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Mette.

Laulund87 skriver:

Laver de små tasker? Troede kun de lavede skoletasker

Ja, den er rigtig fin. Rød med en LEGO kat udenpå.

Det er faktisk den her også endda på tilbud

http://motionshesten.dk/produkter/23-skole-tasker-penalhuse/140-lego-boernehave-rygsaek/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

132319

Bøllen skriver:

Bryst strop er ALFA & OMEGA til de små. Arbejdede i børnehave før, og sikker elendige tasker mange havde med. Og de børn havde mange problemer på tur.

Præcis!

Jeg kan da godt se at en Fjällraven er både sød og smart men det duer bare ikke når den glider ned om skulderene. Min søn har en men aldrig om jeg ville give ham den med i børnehave som turtaske

TS: Hvis det bare er en madpakke/drikkedunkstaske, så ville jeg helt klart vælge denne, også fra Haglöfs:

Den er lille, kompakt og vejer ingenting. Den skal Kamille i hvert fald have når hun starter i børnehave om et år

Anmeld

30. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Liam har denne:

http://justcool.dk/tasker-67/jeva-boernehavetaske-kindergarten-africa-4311.html

Den er ret stor (især når knægten kun er 82 cm høj), men bestemt ikke for lille. Da der jo både skal være plads til madpakke, lidt skiftetøj og diverse. Den er godt polstret i stropper og ryg og kan spændes fast omkring maven.

Og så synes jeg prisen var overkommelig.

Jeg synes også at fjällräven er rigtig fin, men da jeg så den "live" skulle det ikke være den. Den er ret slatten i konstruktionen, stropperne er tynde og den er ikke så stor.

NB. Den findes også i en tøseudgave.

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

Mette. skriver:

Ja, den er rigtig fin. Rød med en LEGO kat udenpå.

Det er faktisk den her også endda på tilbud

http://motionshesten.dk/produkter/23-skole-tasker-penalhuse/140-lego-boernehave-rygsaek/

Uhh tak for tippet, den er sød

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

132319 skriver:

Præcis!

Jeg kan da godt se at en Fjällraven er både sød og smart men det duer bare ikke når den glider ned om skulderene. Min søn har en men aldrig om jeg ville give ham den med i børnehave som turtaske

TS: Hvis det bare er en madpakke/drikkedunkstaske, så ville jeg helt klart vælge denne, også fra Haglöfs:

Den er lille, kompakt og vejer ingenting. Den skal Kamille i hvert fald have når hun starter i børnehave om et år

Den ser vildt god ud, det kunne godt være en mulighed

Anmeld

30. august 2012

Mussen2

Jeg oprettede en lignende debat da min datter begyndte i bh for snart 3 mdr siden ( shit tiden går!) jeg blev af flere pædagoger anbefalet Hagløfs og købte også sådan en. Den er ikke sød eller sej, men sidder skide godt og er virkelig kvali. Kan kun anbefales herfra

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Jeg oprettede en lignende debat da min datter begyndte i bh for snart 3 mdr siden ( shit tiden går!) jeg blev af flere pædagoger anbefalet Hagløfs og købte også sådan en. Den er ikke sød eller sej, men sidder skide godt og er virkelig kvali. Kan kun anbefales herfra

Og det er jo det der betyder noget, om den sidder godt

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

132319 skriver:

Præcis!

Ved du hvor den forhandles?

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Vi giver Lærke en fjallraven mini i julegave (hun skal afsted i bh omkring marts) synes de er sååå fine

Det ser ikke ud til at den er så god for ryggen, øv den er ellers sød

Anmeld

30. august 2012

Rikke, Liam & Linus

tanja. skriver:

Vi giver Lærke en fjallraven mini i julegave (hun skal afsted i bh omkring marts) synes de er sååå fine

Generelt synes jeg det er en dum ide at vælge noget, bare fordi det er sødt, fint, eller flot. Fjällrävens taske er virkelig elendig for de små barnerygge. Bare lige et tip.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.