Må lige dele det med Jer...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Nå, men det lykkedes for dig i hver fald! Alle de der svømme timer holder dig i god form! Du ser så smuk ud som en model! Og jeg siger det ikke til dig, jeg siger det til verden generelt: husk at man skal pleje sig mentalt ligeså meget som psykisk! Der er mange der glemmer det, synes jeg

Tak for at du ville dele med os! Man får lyst til at tage ud at motionere med det samme!

Tak-smiler- jeg fik først tabt mig da jeg fandt mig selv indeni og fandt fred på en eller anden måde...svært at forklare. Så for mig var det meget den anden vej rundt. Men du har ret-smiler
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

sbs78

Hej Eva

Først vil jeg sige det er pisse flot, det du har gjort. At tabe sig så meget er bare flot. Jeg er selv i gang med at tabe mig, mangler stadig omkring 20 kg. Var så heldig for ca 5år siden at tabe 25kg men har desværre taget dem på igen.
Jeg ved også at hvis jeg skal af med maven, skal jeg også under kniven, så glæder mig til at se din, når du har fået det gjort.

Godt gået Eva, det er sgu sejt.

P.S den kode virker ikke

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

sbs78 skriver:

Hej Eva

Først vil jeg sige det er pisse flot, det du har gjort. At tabe sig så meget er bare flot. Jeg er selv i gang med at tabe mig, mangler stadig omkring 20 kg. Var så heldig for ca 5år siden at tabe 25kg men har desværre taget dem på igen.
Jeg ved også at hvis jeg skal af med maven, skal jeg også under kniven, så glæder mig til at se din, når du har fået det gjort.

Godt gået Eva, det er sgu sejt.

P.S den kode virker ikke

Tusind tak-smiler.
Hvordan tabte du dig dengang, hvis jeg må spørge...jeg har holdt mit vægttab i snart 6 år...dog havde  jeg taget det hele på da jeg havde født Konrad, men tabte det også.
Prøv koden igen: Jeppe

Knus..

Anmeld

21. maj 2009

sbs78

Eva skriver:

Tusind tak-smiler.
Hvordan tabte du dig dengang, hvis jeg må spørge...jeg har holdt mit vægttab i snart 6 år...dog havde  jeg taget det hele på da jeg havde født Konrad, men tabte det også.
Prøv koden igen: Jeppe

Knus..

Hej Eva

Jeg tabte mig bare ved ar spise ordenligt, sundt og næsten ingen fedt. så cyklede jeg 30 min på en kondicykel og gik en lang tur på ca 30-45 min i et godt tempo.
Synes bare lige de sidste par dage at vægten driller lidt. Har taget 1kg på, og jeg har ikke rørt noget forkert Jeg har gået over 10000 skridt både mandag og tirsdag. cyklede 25min og lavede over 100 mavebøjninger, og trænet lidt med vægte til armene, så fatter det ikke helt

Anmeld

22. maj 2009

Kristina V

Jeg sys du er super sej Sidsel-laberlave     (glæder mig snart til at se dig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.