Må lige dele det med Jer...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

bette

koden virker ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Honningblomst

linemus skriver:

Hej Eva

Nu har jeg lige set dine billeder, og hvor ser du flot ud! Hvad var det nu, du fik gjort ved dine bryster? Er der silikone i eller er de hejst op eller hvad?  Tænk at det allerede er et halvt år siden (vi har jo alle fulgt med ).

Jeg vil spændt følge med i dit mave-projekt. Jeg kunne godt forestille mig at få gjort noget ved min mave engang - sådan en tvillingegraviditet er ikke nænsom ved maveskindet 

Knus Line

Hej Line...

Tusind tak...jeg er virkelig også bare så glad for jeg fik det gjort.
Jeg har ike fået noget i, de er bare sat op hvor de kom fra...jeg har lagt billeder ind af maven, men ved ikke om de er godkendt endnu....Jeg skal elt sikkert nok fortælle dig om det liver slemt, men tror det ikke...og jeg glæder mig i hvert fald bare til jeg ikke har den døde klump hud hængende foran..
Knus og god aften,..
Eva..

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

bette skriver:

koden virker ik?

Pøv igen...det skulel den altså gøre...
Knus Eva

Anmeld

18. maj 2009

Heidi.

Er din kode stadig den samme?

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Er din kode stadig den samme?

Eva
Det skulle gerne være koden....smiler

Anmeld

18. maj 2009

linemus

Eva skriver:

Hej Line...

Tusind tak...jeg er virkelig også bare så glad for jeg fik det gjort.
Jeg har ike fået noget i, de er bare sat op hvor de kom fra...jeg har lagt billeder ind af maven, men ved ikke om de er godkendt endnu....Jeg skal elt sikkert nok fortælle dig om det liver slemt, men tror det ikke...og jeg glæder mig i hvert fald bare til jeg ikke har den døde klump hud hængende foran..
Knus og god aften,..
Eva..

Ak ja, det ligner min mave. Bortset fra, at din er utrolig flot trimmet, og så er det bare ærgerligt med det flapværk, der hænger. Er spændt på at se resultatet senere

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

linemus skriver:

Ak ja, det ligner min mave. Bortset fra, at din er utrolig flot trimmet, og så er det bare ærgerligt med det flapværk, der hænger. Er spændt på at se resultatet senere

Ja, det er så træls og jeg kan intet gøre, det vil bare ikke væk...jeg er også meget spændt på at se hvordan det kommer til at se ud-smiler- men dejligt der kan gøres noget..
Knus..

Anmeld

19. maj 2009

Cris

Hej igen Eva, jeg synes ikke at koden virker, jeg har prøvet med: Eva, eva og EVA men niksen...

Men jeg har kikket på de andre billeder med dig og dine skønne skønne børn. Og du har tabt dig meget! Jeg kan godt forstå, at du er stolt af dig selv og at mange skulle i gang med at spise sundt og dyrke motion! Tillykke med det! Flot!

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

Hej igen Eva, jeg synes ikke at koden virker, jeg har prøvet med: Eva, eva og EVA men niksen...

Men jeg har kikket på de andre billeder med dig og dine skønne skønne børn. Og du har tabt dig meget! Jeg kan godt forstå, at du er stolt af dig selv og at mange skulle i gang med at spise sundt og dyrke motion! Tillykke med det! Flot!

Jeppe     (koden nu)

Og ja, man kan godt hvis man virkelig vil det....men det er jo ikke sikkert det er lykken for alle at være slank...-smiler

Knus Eva...

Anmeld

19. maj 2009

Cris

Nå, men det lykkedes for dig i hver fald! Alle de der svømme timer holder dig i god form! Du ser så smuk ud som en model! Og jeg siger det ikke til dig, jeg siger det til verden generelt: husk at man skal pleje sig mentalt ligeså meget som psykisk! Der er mange der glemmer det, synes jeg

Tak for at du ville dele med os! Man får lyst til at tage ud at motionere med det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.