Må lige dele det med Jer...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

saxa

Eva skriver:

Om tre timer skal jeg til forundersøgelse på Roskilde Privathospital.....Anna skal se min mave og så får jeg samtidig dato for min maveoperation...bliver bare så skønt, så er alle mén fra min overvægt helt væk.
Det er samtidig præcis et halvt år siden at jeg fik lavet mine bryster, så det skal også tjekkes...til dem der vil se, er der et halvt års billeder af bryster i mit album..-smiler
Knus Eva...

Ej det lyder da bare vildt fedt.. Held og lykke med det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Susan1978

Eva skriver:

Hej smukke, med det smarte nye hår-smiler
Nej, jeg har meldt mig ind i den udvidede operationsdækning i Danmark og den betaler 85% af operationen, dog maks. 22000kr, men det giver mig en betaling på kun 5000kr...så det er så godt..
Knus..

guudd dækker den så meget..

det skal jeg vist også ha gjort også skal man vel være medlem af den x antal tid, før man kan gøre brug af det. 

lige nu har jeg bare den der normale dækning.

Susan

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

Susan1978 skriver:

guudd dækker den så meget..

det skal jeg vist også ha gjort også skal man vel være medlem af den x antal tid, før man kan gøre brug af det. 

lige nu har jeg bare den der normale dækning.

Susan

Ja-smiler. bare et år så får du betalt 22000kr af det....og jeg fik min tid....weee....
Knus..

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Ej det lyder da bare vildt fedt.. Held og lykke med det hele..

>Tusind tak...så er tiden i hus-smiler
Knus..

Anmeld

18. maj 2009

Cris

Eva, må jeg også kikke på dine billeder? Jeg er utrolig nysgerrig! Min veninde har lige gennemgået en lignende operation, men det bliver ikke dækket (selv om hendes stakkels bryster hang helt ned til fødder. Hun fik ordet det i Malmø og super-glad nu for det!

Anmeld

18. maj 2009

LotteN

ihh, jeg har slettet koden har sidst...
Må jeg få en ny

Anmeld

18. maj 2009

Smølf

Hej Eva,

Nu bliver jeg nysgerrig... Må jeg se dine før og efter billeder?

KH Neta

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

Eva, må jeg også kikke på dine billeder? Jeg er utrolig nysgerrig! Min veninde har lige gennemgået en lignende operation, men det bliver ikke dækket (selv om hendes stakkels bryster hang helt ned til fødder. Hun fik ordet det i Malmø og super-glad nu for det!

Mine blev bestemt heller ikke betalt....jeg gav 38.200kr,¨på beløbet-smiler- men de er så meget mere værd.
¨Koden er: Eva
Ændrer den nok i aften

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

Koden er : Eva
glæder mig til at høre hvad I siger..
Knus Eva.

Anmeld

18. maj 2009

linemus

Hej Eva

Nu har jeg lige set dine billeder, og hvor ser du flot ud! Hvad var det nu, du fik gjort ved dine bryster? Er der silikone i eller er de hejst op eller hvad?  Tænk at det allerede er et halvt år siden (vi har jo alle fulgt med ).

Jeg vil spændt følge med i dit mave-projekt. Jeg kunne godt forestille mig at få gjort noget ved min mave engang - sådan en tvillingegraviditet er ikke nænsom ved maveskindet 

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.