Må lige dele det med Jer...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
34 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Honningblomst

Om tre timer skal jeg til forundersøgelse på Roskilde Privathospital.....Anna skal se min mave og så får jeg samtidig dato for min maveoperation...bliver bare så skønt, så er alle mén fra min overvægt helt væk.
Det er samtidig præcis et halvt år siden at jeg fik lavet mine bryster, så det skal også tjekkes...til dem der vil se, er der et halvt års billeder af bryster i mit album..-smiler
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Om tre timer skal jeg til forundersøgelse på Roskilde Privathospital.....Anna skal se min mave og så får jeg samtidig dato for min maveoperation...bliver bare så skønt, så er alle mén fra min overvægt helt væk.
Det er samtidig præcis et halvt år siden at jeg fik lavet mine bryster, så det skal også tjekkes...til dem der vil se, er der et halvt års billeder af bryster i mit album..-smiler
Knus Eva...

Det bliver spændende... Det billede, er det ikke i det låste album?

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Det bliver spændende... Det billede, er det ikke i det låste album?

Jo-smiler- har lige lagt dem ind, så håber snart de bliver valideret....

Anmeld

18. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Jo-smiler- har lige lagt dem ind, så håber snart de bliver valideret....

Okey... Jeg kan ikke se det når de kommer på....

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

Så var der billeder-smiler- også af en gammel kone i lårkort og i buksedragt...lovet for langt tid siden-smiler
Knus Eva..

Anmeld

18. maj 2009

Susan1978

Eva betaler du selv for din mave OP? jeg ville vildt gerne have lavet min også. Men har ikke rigtig fået undersøgt det nærmere. Jeg er så træt af min hænge delle ud over det skæve kejsersnit ar.

Anmeld

18. maj 2009

Honningblomst

Susan1978 skriver:

Eva betaler du selv for din mave OP? jeg ville vildt gerne have lavet min også. Men har ikke rigtig fået undersøgt det nærmere. Jeg er så træt af min hænge delle ud over det skæve kejsersnit ar.

Hej smukke, med det smarte nye hår-smiler
Nej, jeg har meldt mig ind i den udvidede operationsdækning i Danmark og den betaler 85% af operationen, dog maks. 22000kr, men det giver mig en betaling på kun 5000kr...så det er så godt..
Knus..

Anmeld

18. maj 2009

Munder

Ej Eva, må man få en kode, du gør mig da helt nysgerrig.

Anmeld

18. maj 2009

A.

Dorte W. skriver:

hop

Anmeld

18. maj 2009

lonemus

Dorte W. skriver:

Osse miiiiiiiig

Ih, hvor bliver det spændende
Men hvad med dine lår og arme.....de hænger ikke??....noget jeg frygter, når jeg er færdig med at tabe mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.