zoo - årskort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

K&S

Princesspigen skriver:

ja kan godt se der er nogle fordele, men får du brugt nogle af de fordele ?

samt hvis det koster 440 kr pr årskort, altså har i for 880 kr.. hvor mange ture skal i så tage der ind før det er betalt eller hvad man siger ?

Vi har ikke brugt nogle af de andre fordele (andet end rabat i kioskerne) - vi havde planlagt tur til BonBonland, men den øsregnede

Vi skal bare have været afsted 3,1 gang (for at være helt præcis), da det koster 140 kroner pr. person at komme ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Princesspigen

K&S skriver:

Vi har ikke brugt nogle af de andre fordele (andet end rabat i kioskerne) - vi havde planlagt tur til BonBonland, men den øsregnede

Vi skal bare have været afsted 3,1 gang (for at være helt præcis), da det koster 140 kroner pr. person at komme ind

ar okay så hvis man kommer afsted en 3-4 gange på et år så er det faktis betalt hjem  

Anmeld

30. august 2012

K&S

Princesspigen skriver:

ar okay så hvis man kommer afsted en 3-4 gange på et år så er det faktis betalt hjem  

Ja, lige præcis - for det er jo hammerdyrt at komme ind

Anmeld

30. august 2012

Princesspigen

K&S skriver:

Ja, lige præcis - for det er jo hammerdyrt at komme ind

syndes godt nok det er ret voldsomt  

og jeg elsker jo sådan ture og endnu mere elsker jeg dyr..  så syndes det er vildt det skal være så dyrt

Anmeld

30. august 2012

K&S

Princesspigen skriver:

syndes godt nok det er ret voldsomt  

og jeg elsker jo sådan ture og endnu mere elsker jeg dyr..  så syndes det er vildt det skal være så dyrt

Det er helt sindsygt - derfor har vi været rigtig glade for vores årskort, for ellers ville jeg insistere på at være der en HEL dag, for ellers ville det være spild af penge. Nu kan vi komme og hygge og bare gå, når vi ikke gider mere

Anmeld

30. august 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

okay så er det lige som i kbh

Jeps

Anmeld

31. august 2012

Princesspigen

K&S skriver:

Det er helt sindsygt - derfor har vi været rigtig glade for vores årskort, for ellers ville jeg insistere på at være der en HEL dag, for ellers ville det være spild af penge. Nu kan vi komme og hygge og bare gå, når vi ikke gider mere

ja rigtigt nok..

men i forhold til jeg flytter til frederikssund i aften så bliver der lidt langt så et årskort tror jeg ikke det bliver til  men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.