zoo - årskort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.684 visninger
46 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Princesspigen

hej de damer, jeg ved ikke om dette er det rette sted at oprette den men nu prøver jeg alligevel

jeg er kommende mor til oktober og tænker at først på foråret kunne det måske være fedt at tage på tur, se nogle zoologiske haver og sådan (ved godt baby i den størrelse ikke får så vanvittig meget ud af det men det gør mor jo )

jeg tænker lidt om nogle kan anbefale de forskellige zoologiske  haver, hvilke i har været i og sådan ?

og i forhold til årskort, kan det overhoved betale sig ? skal jeg ikke komme i zoo 4-6 gange om året før det kan betale sig, for det er jeg ikke sikker på det bliver til  

hvad er jeres tanker og erfaringer her til ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

hej de damer, jeg ved ikke om dette er det rette sted at oprette den men nu prøver jeg alligevel

jeg er kommende mor til oktober og tænker at først på foråret kunne det måske være fedt at tage på tur, se nogle zoologiske haver og sådan (ved godt baby i den størrelse ikke får så vanvittig meget ud af det men det gør mor jo )

jeg tænker lidt om nogle kan anbefale de forskellige zoologiske  haver, hvilke i har været i og sådan ?

og i forhold til årskort, kan det overhoved betale sig ? skal jeg ikke komme i zoo 4-6 gange om året før det kan betale sig, for det er jeg ikke sikker på det bliver til  

Jeg har års kort til nykøbing f zoo. Det kostede 350kr og efter to gange var det betalt ind

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

Jeg har års kort til nykøbing f zoo. Det kostede 350kr og efter to gange var det betalt ind

hvis jeg skulle have års kort ville det være til den i kbh, men syndes 440 er mange penge hvis jeg så ikke kommer der ind de gange der sku til før det betaler sig

Anmeld

28. august 2012

Isabella_mor

Vi har til københavns zoo. Her kan set godt betale sig da een tir i zoo koster 140 og et årskort koster 440. Oven i det er der 10% på Lt. Også det børnetøj de sælger derinde og det er mærketøj hummel. Småfolk, idaT osv.  Vi har allerede været derinde 3 gange siden vi fik det. Så næste gang har det kunnet betale sig, og vi regner med at skulle derind snart igen og mange gange flere.

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

De fleste Zoo har aftaler med andre parker som man så også kan komme i Har du undersøgt hvilke aftaler den Zoo du påtænker har?

Desuden er prisen ikke sååå galt til zoo årskort.. Og den gælder 1 år. fra den dato du køber den. og ikke bare en sæson! (sådan er det i hvert fald her)

Anmeld

28. august 2012

Nea85

Det kan helt sikkert rigtig godt betale sig at have årskort. Det gør jo også, at man ikke behøver at gå hele haven rundt, hvis man ikke har så lang tid en dag. Vi har været der mange gange, og succesen er lige stor hver gang

Anmeld

28. august 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

hvis jeg skulle have års kort ville det være til den i kbh, men syndes 440 er mange penge hvis jeg så ikke kommer der ind de gange der sku til før det betaler sig

Det er så rigtigt nok

Anmeld

28. august 2012

Cosmo&Maia

Princesspigen skriver:

Jeg har årskort til aalborg zoo og det koster 345 kr, hvilket så også giver gratis adgang til:  

Odense zoo

Løveparken giveskud

Ree park Ebeltoft safari

Knuthenborg park og safari

Jesperhus blomsterpark

Den gamle by i Århus

Aqua -akvarium og dyrepark i Silkeborg 

Jeg ved godt det måske ikke er så aktuelt for dig i Kbh, men det er måske en god mulighed for andre

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

Det er så rigtigt nok

og det er jo så kun for mig.. baby er gratis til 3 år men hvis kæresten så skal med skal vi betale for ham os ved siden af  

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Cosmo&Maia skriver:

Jeg har årskort til aalborg zoo og det koster 345 kr, hvilket så også giver gratis adgang til:  

Odense zoo

Løveparken giveskud

Ree park Ebeltoft safari

Knuthenborg park og safari

Jesperhus blomsterpark

Den gamle by i Århus

Aqua -akvarium og dyrepark i Silkeborg 

Jeg ved godt det måske ikke er så aktuelt for dig i Kbh, men det er måske en god mulighed for andre

det var da super mange fordele  

ja mon ikke andre kan bruge de fordele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.