zoo - årskort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

og det er jo så kun for mig.. baby er gratis til 3 år men hvis kæresten så skal med skal vi betale for ham os ved siden af  

Så års kortet dur kun til dig?

Mit gælder for 2 voksne og 2 børn. Også selvom vi kun er 2 der går ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

4xGreve

Princesspigen skriver:

hej de damer, jeg ved ikke om dette er det rette sted at oprette den men nu prøver jeg alligevel

jeg er kommende mor til oktober og tænker at først på foråret kunne det måske være fedt at tage på tur, se nogle zoologiske haver og sådan (ved godt baby i den størrelse ikke får så vanvittig meget ud af det men det gør mor jo )

jeg tænker lidt om nogle kan anbefale de forskellige zoologiske  haver, hvilke i har været i og sådan ?

og i forhold til årskort, kan det overhoved betale sig ? skal jeg ikke komme i zoo 4-6 gange om året før det kan betale sig, for det er jeg ikke sikker på det bliver til  

hvad er jeres tanker og erfaringer her til ? ?

Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra men jeg kan klart anbefale et årskort til aalborg zoo... Med det kan du komme ind så steder og ree park, giveskud løvepark mm. Kan klart anbefales 

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

Så års kortet dur kun til dig?

Mit gælder for 2 voksne og 2 børn. Også selvom vi kun er 2 der går ind

så vidt jeg kan læse mig til på kbh-zoo´s hjemmeside gælder det kun for mig..

du skal være velkommen til hvis du har tid at gå ind og læse om jeg tager fejl ?

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

4xGreve skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra men jeg kan klart anbefale et årskort til aalborg zoo... Med det kan du komme ind så steder og ree park, giveskud løvepark mm. Kan klart anbefales 

bor på sjælland så det er desværre ikke aktuelt  

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

hej de damer, jeg ved ikke om dette er det rette sted at oprette den men nu prøver jeg alligevel

jeg er kommende mor til oktober og tænker at først på foråret kunne det måske være fedt at tage på tur, se nogle zoologiske haver og sådan (ved godt baby i den størrelse ikke får så vanvittig meget ud af det men det gør mor jo )

jeg tænker lidt om nogle kan anbefale de forskellige zoologiske  haver, hvilke i har været i og sådan ?

og i forhold til årskort, kan det overhoved betale sig ? skal jeg ikke komme i zoo 4-6 gange om året før det kan betale sig, for det er jeg ikke sikker på det bliver til  

hvad er jeres tanker og erfaringer her til ? ?

I Odense koster det 340 kr. og hvis man har købt billet og samme dag får oprettet Årskort, refunderes billetten Årskortet er tjent ind efter 2 gange i Odense ZOO

Anmeld

28. august 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

så vidt jeg kan læse mig til på kbh-zoo´s hjemmeside gælder det kun for mig..

du skal være velkommen til hvis du har tid at gå ind og læse om jeg tager fejl ?

Hvilken zoo er det?

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

I Odense koster det 340 kr. og hvis man har købt billet og samme dag får oprettet Årskort, refunderes billetten Årskortet er tjent ind efter 2 gange i Odense ZOO

odense er nok os for langt for mig til et årskort, men rart at vide hvor hurtigt det er tjænt ind..

men gælder det så for dig kun eller flere ?

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

Hvilken zoo er det?

den i københavn.. ved ikke om den hedder andet end zoo ?

Anmeld

28. august 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

den i københavn.. ved ikke om den hedder andet end zoo ?

Mmh forstår det også som at det er de 440kr for kun dig

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

Mmh forstår det også som at det er de 440kr for kun dig

sådan forstår jeg det nemlig os og så er det jo vanvittig dyrt sys jeg..

for ville jo nok have kæresten eller en søster eller noget med som så sku betale ved siden af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.