zoo - årskort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Thereseh

Princesspigen skriver:

hej de damer, jeg ved ikke om dette er det rette sted at oprette den men nu prøver jeg alligevel

jeg er kommende mor til oktober og tænker at først på foråret kunne det måske være fedt at tage på tur, se nogle zoologiske haver og sådan (ved godt baby i den størrelse ikke får så vanvittig meget ud af det men det gør mor jo )

jeg tænker lidt om nogle kan anbefale de forskellige zoologiske  haver, hvilke i har været i og sådan ?

og i forhold til årskort, kan det overhoved betale sig ? skal jeg ikke komme i zoo 4-6 gange om året før det kan betale sig, for det er jeg ikke sikker på det bliver til  

hvad er jeres tanker og erfaringer her til ? ?

Jeg fødte i Juli 2011, og fik et zookort af min kæreste da han startede på arbejde 

Det var Københavns Zoo, og jeg var der mindst en gang om ugen hele efteråret og vinteren. Jeg brugte zoo på samme måde som jeg brugte Frederiksberg Have. Jeg trillede haven rundt, men en kop varm te/kaffe i kopholderen, og havde en bog med i tilfælde at junior sov og jeg lige havde lidt ekstra tid 

Jeg synes det var så hyggeligt at trille rundt og kigge på dyrene. Caféen ved børnezoo havde altid åbent, så der var også kaffe (og kage) hvis jeg ikke selv havde fået med. 

Min søn var jo ret ligeglad med alle dyrene indtil han begyndte at få en større alder, men det gjorde ikke så meget synes jeg. 

Så jeg siger, køb et zookort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Princesspigen

Thereseh skriver:

Jeg fødte i Juli 2011, og fik et zookort af min kæreste da han startede på arbejde 

Det var Københavns Zoo, og jeg var der mindst en gang om ugen hele efteråret og vinteren. Jeg brugte zoo på samme måde som jeg brugte Frederiksberg Have. Jeg trillede haven rundt, men en kop varm te/kaffe i kopholderen, og havde en bog med i tilfælde at junior sov og jeg lige havde lidt ekstra tid 

Jeg synes det var så hyggeligt at trille rundt og kigge på dyrene. Caféen ved børnezoo havde altid åbent, så der var også kaffe (og kage) hvis jeg ikke selv havde fået med. 

Min søn var jo ret ligeglad med alle dyrene indtil han begyndte at få en større alder, men det gjorde ikke så meget synes jeg. 

Så jeg siger, køb et zookort 

jeg flytter til jægerspris på fredag så får lidt langt der ind, så kommer ikke til at ku tage der ind så tit  

så er ikke sikker på til den pris at det kan betale sig

ved du hvor mange gange der skal til før det er tjænt ind ?

Anmeld

30. august 2012

Miin'Baby'Mus

Princesspigen skriver:

desværre er aalborg zoo for langt væk fra mig da jeg bor på sjælland og så vidt jeg kan finde ud af af de zoologiske haver her ovre ikke lige så mange fordele

Årh ja, så er det selvfølgelig måske ikke de penge værd 

Anmeld

30. august 2012

K&S

Princesspigen skriver:

hej de damer, jeg ved ikke om dette er det rette sted at oprette den men nu prøver jeg alligevel

jeg er kommende mor til oktober og tænker at først på foråret kunne det måske være fedt at tage på tur, se nogle zoologiske haver og sådan (ved godt baby i den størrelse ikke får så vanvittig meget ud af det men det gør mor jo )

jeg tænker lidt om nogle kan anbefale de forskellige zoologiske  haver, hvilke i har været i og sådan ?

og i forhold til årskort, kan det overhoved betale sig ? skal jeg ikke komme i zoo 4-6 gange om året før det kan betale sig, for det er jeg ikke sikker på det bliver til  

hvad er jeres tanker og erfaringer her til ? ?

Vi fik begge 2 årskort til Zoo (KBH) i julegave sidste år og vi har brugt det flittigt - jeg tror vi indtil videre har været der 5-6 gange og vi skal afsted igen på lørdag (efter Antons ønske)

Vi tager for det meste afsted om formiddagen, så vi er der, når de åbner klokken 10.00 og så bruger vi nogle timer i ZOO, hvor vi også spiser frokost - derefter kører vi hjem eller går en tur i Frederiksberg have, så Anton får sig en lille middagslur

Anton er lige blevet 2 år

Anmeld

30. august 2012

Princesspigen

Babymamma skriver:

Årh ja, så er det selvfølgelig måske ikke de penge værd 

men hører flere i denne debat snakke godt for aalborgzoo så mon ikke andre vil nyde godt af det når de har læst det her  

Anmeld

30. august 2012

Princesspigen

K&S skriver:

Vi fik begge 2 årskort til Zoo (KBH) i julegave sidste år og vi har brugt det flittigt - jeg tror vi indtil videre har været der 5-6 gange og vi skal afsted igen på lørdag (efter Antons ønske)

Vi tager for det meste afsted om formiddagen, så vi er der, når de åbner klokken 10.00 og så bruger vi nogle timer i ZOO, hvor vi også spiser frokost - derefter kører vi hjem eller går en tur i Frederiksberg have, så Anton får sig en lille middagslur

Anton er lige blevet 2 år

begge 2 ? er det så dig og anton eller dig og manden du hentyder til ?  

Anmeld

30. august 2012

K&S

Princesspigen skriver:

begge 2 ? er det så dig og anton eller dig og manden du hentyder til ?  

Det er mig og manden  Anton er gratis indtil han fylder 3 år

Du får følgende rabatter:

1 Fri adgang til Zoo alle årets dage

2 En gæst gratis med til 3 forskellige arrangementer

3 Særlige søndage i undervisningsbygningen (nov.- feb.)

4 Magasinet Zoonyt tilsendt 4 gange om året

5 10% rabat i Konnilds, Provianten, kioskerne og Zoobutikken (på varer, der ikke er nedsat)

6 Tilbud om rundvisninger og foredrag

7 Rabat på abonnement til Anders And (ved køb af et børneårskort)

8 Rabat med Albatros Travel på udvalgte rejser

9 50% rabat på entreen til Bonbonland

10 10% rabat på entreen til Sommerland Sjælland

11 50% rabat på børnebilletten til Legoland med børneårskort

12 Adgang til gruppepris til en række danske akvarier og zoologiske haver (Aqua Ferskvands Akvarium, Danmarks Akvarium, Fjord & Bælt, Givskud Zoo, Jesperhus Resort, Kattegatcentret, Knuthenborg Park & Safari, Nordsøen Ocenarium, Odense Zoo, Randers Regnskov, Ree Park - Ebeltoft Safari, Fiskeri- og Søfartsmuseet, Skandinavisk Dyrepark, Aalborg Zoo og Øresundsakvariet)

Anmeld

30. august 2012

Miin'Baby'Mus

Princesspigen skriver:

men hører flere i denne debat snakke godt for aalborgzoo så mon ikke andre vil nyde godt af det når de har læst det her  

Hehe jo det kan da være, har selv hørt mange sige gode ting om Aaborg zoo - så er glad for at bo så tæt på den 

Anmeld

30. august 2012

Princesspigen

K&S skriver:

Det er mig og manden  Anton er gratis indtil han fylder 3 år

Du får følgende rabatter:

1 Fri adgang til Zoo alle årets dage

2 En gæst gratis med til 3 forskellige arrangementer

3 Særlige søndage i undervisningsbygningen (nov.- feb.)

4 Magasinet Zoonyt tilsendt 4 gange om året

5 10% rabat i Konnilds, Provianten, kioskerne og Zoobutikken (på varer, der ikke er nedsat)

6 Tilbud om rundvisninger og foredrag

7 Rabat på abonnement til Anders And (ved køb af et børneårskort)

8 Rabat med Albatros Travel på udvalgte rejser

9 50% rabat på entreen til Bonbonland

10 10% rabat på entreen til Sommerland Sjælland

11 50% rabat på børnebilletten til Legoland med børneårskort

12 Adgang til gruppepris til en række danske akvarier og zoologiske haver (Aqua Ferskvands Akvarium, Danmarks Akvarium, Fjord & Bælt, Givskud Zoo, Jesperhus Resort, Kattegatcentret, Knuthenborg Park & Safari, Nordsøen Ocenarium, Odense Zoo, Randers Regnskov, Ree Park - Ebeltoft Safari, Fiskeri- og Søfartsmuseet, Skandinavisk Dyrepark, Aalborg Zoo og Øresundsakvariet)

ja kan godt se der er nogle fordele, men får du brugt nogle af de fordele ?

samt hvis det koster 440 kr pr årskort, altså har i for 880 kr.. hvor mange ture skal i så tage der ind før det er betalt eller hvad man siger ?

Anmeld

30. august 2012

Princesspigen

Babymamma skriver:

Hehe jo det kan da være, har selv hørt mange sige gode ting om Aaborg zoo - så er glad for at bo så tæt på den 

jamen det lyder da også godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.