hvad synes I om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Filuca

Anonym skriver:

halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer

Meeeen, hvad synes i om navnet Dexter? 

Jeg er vild med det! Faktisk har vi det på 3. pladsen over potentielle drengenavne, når vi får børn

Vores liste hedder
1. Spencer
2. Morgan
3. Dexter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Anonym trådstarter

merichs skriver:

Først tænkte jeg  Men så tænkte jeg mere  Og synes egentlig det er et rigtig fint navn 

Sådan var det også første gang jeg hørt navnet. Så flere og flere gange kæsten sagde det jo mere "normalt" blev det.

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Filuca skriver:

Jeg er vild med det! Faktisk har vi det på 3. pladsen over potentielle drengenavne, når vi får børn

Vores liste hedder
1. Spencer
2. Morgan
3. Dexter

Ej hvor sjovt - vi har også sankket om Spencer. Men så fandt jeg ud a det hedder min onkels nye hund. Synes ikke min søn skal hed det samme som min Onkels hund.

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Jeg kan faktisk rigtig godt lide navnet. Kan godt lidt måden det "føles" på tungen ( giver det mening ?) Men hvis I har et traditionelt dansk efternavn ( Jensen, Poulsen Osv) syntes jeg ikke det klinger så godt mere.. Men ved du hvad...Hvis han I jeres øjne ligner en Dexter, så er det da det han skal hedde...;-)

Kan godt se hvad du mener med et dansk efternavn, det lyder ikke lige helt i toppen. Men så det godt vi har et MEGET særligt efter navn, hvor der kun er 4 der hedder det i Danmark. Vi synes det lyder meget godt

Anmeld

29. august 2012

.....

Anonym skriver:

halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer

Jeg bryder mig absolut ikke om det

Og tænker på dexters labratorium (staves?) . Så et no-go fra mig

Anmeld

29. august 2012

Bebsesmoar

Grimt?! Jeg tænker på nørden fra cartoon network!! 

Anmeld

29. august 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ikke lige mig

Anmeld

29. august 2012

Den lykkelige

Jeg bryder mig ikke om det!!  Men hver sin smag..

Anmeld

29. august 2012

Pigent

Anonym skriver:

Jeg kan ikke lide det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.