hvad synes I om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Det er ikke lige min kop te. Men det ser fint ud både på skrift og i tale, hvis man kan lide det. (:

Det jo det, vi kan jo heller ikke alle li te

men det altid godt med anders mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Det kan jo være det ligger til navnet og være klog, så kan det være han kan lære hans forælder noget. haha.

ja det er jo ikke til at vide  

Anmeld

28. august 2012

MortilElias2010

Personligt bryder jeg mig ikke om det, men det er ikke mig der hverken skal bære det eller bestemme det. Så føler I jer godt tilpas med det og som det rigtige for jeres søn, så er det det han skal hedde. Lige præcis som vi valgte Elias til vores søn, fordi han er en Elias 

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Jeg bryder mig ikke om det. Sys det er et hundenavn

Anmeld

28. august 2012

marius' mor

Anonym skriver:

halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer

Meeeen, hvad synes i om navnet Dexter? 

Tænker også på den der seriemorder-serie der har kørt sent om aftenen i et godt stykke tid..

Anmeld

28. august 2012

Sakris

Anonym skriver:

Det jo det, vi kan jo heller ikke alle li te

men det altid godt med anders mening

Haha

Synes det er fint nok. Tænkte aller først dexters laboratorium. Men synes ellers det er fint!

Anmeld

28. august 2012

miig1989

Anonym skriver:

Han er da en smule lækker

Jaerh han er pænt lækker :p

Og i serien holder man os lidt med ham, fordi dem han slår ihjel er scumbags :p

Anmeld

28. august 2012

Elgaard73

Jeg kan faktisk rigtig godt lide navnet. Kan godt lidt måden det "føles" på tungen ( giver det mening ?) Men hvis I har et traditionelt dansk efternavn ( Jensen, Poulsen Osv) syntes jeg ikke det klinger så godt mere.. Men ved du hvad...Hvis han I jeres øjne ligner en Dexter, så er det da det han skal hedde...;-)

Anmeld

28. august 2012

merichs

Først tænkte jeg  Men så tænkte jeg mere  Og synes egentlig det er et rigtig fint navn 

Anmeld

28. august 2012

Rockertand

Anonym skriver:

halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer

Meeeen, hvad synes i om navnet Dexter? 

Nu er jeg jo arbejdsskadet - og dexter betyder "højre" på latin...så det lyder altså fjollet i mine ører....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.