Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer
Meeeen, hvad synes i om navnet Dexter?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer Meeeen, hvad synes i om navnet Dexter?
miig1989 skriver: Ved ikke lige, hvad jeg synes om det , men begyndte straks at tænke på den serie med ham dexter der er seriomorder og arbejder for politiet ..Og derefter tænkte jeg på dexters laboratorium (cartoon network) :p
Ved ikke lige, hvad jeg synes om det , men begyndte straks at tænke på den serie med ham dexter der er seriomorder og arbejder for politiet ..Og derefter tænkte jeg på dexters laboratorium (cartoon network) :p
seriemorder? Der vist noget jeg er gået glip af. Er det noget nyt?
Dexter og Diddi total top yndlings tv dajeg lille
Karla skriver: Kan ikke tage navnet seriøst til et barn, men et måske fordi vores hund hedder det
Kan ikke tage navnet seriøst til et barn, men et måske fordi vores hund hedder det
sødt navn jeres hund har
kender godt det man forbinder navne med et dyr, som min fars katte hedder Lukas og Benjamin så hver gang jeg høre de navne tænker på en kat.
Maja84 skriver: Ville ikke vælge det, med mindre man bor i engelsk talende land, og selv der ville jeg nok ikke vælge det Men er i vilde med Det, skal i jo gøre som i synes, men er det overhovedet godkendt herhjemme ?
Ville ikke vælge det, med mindre man bor i engelsk talende land, og selv der ville jeg nok ikke vælge det Men er i vilde med Det, skal i jo gøre som i synes, men er det overhovedet godkendt herhjemme ?
Hele min familie kommer fra et land hvor man snakker engelsk og hele min fars familie bor stadig i engelsk talene land.
Ja det er et godkendt navn, fra 2011 til 2012 der kommet 8 til med det navn.
seriemorder? Der vist noget jeg er gået glip af. Er det noget nyt? Dexter og Diddi total top yndlings tv dajeg lille
Elsker også dexters laboratorium, men har desværre ikke cn mere Dexter: http://m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=%2Fwatch% 3Fv%3DR6_qsTCBns8&v=R6_qsTCBns8&gl=US
Anonym skriver: sødt navn jeres hund har kender godt det man forbinder navne med et dyr, som min fars katte hedder Lukas og Benjamin så hver gang jeg høre de navne tænker på en kat.
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128