hvad synes I om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.253 visninger
38 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer

Meeeen, hvad synes i om navnet Dexter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

miig1989

Anonym skriver:

halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer

Ved ikke lige, hvad jeg synes om det , men begyndte straks at tænke på den serie med ham dexter der er seriomorder og arbejder for politiet ..

Og derefter tænkte jeg på dexters laboratorium (cartoon network) :p

Anmeld

28. august 2012

Karla

Anonym skriver:

Kan ikke tage navnet seriøst til et barn, men et måske fordi vores hund hedder det

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Ved ikke lige, hvad jeg synes om det , men begyndte straks at tænke på den serie med ham dexter der er seriomorder og arbejder for politiet ..

Og derefter tænkte jeg på dexters laboratorium (cartoon network) :p

seriemorder? Der vist noget jeg er gået glip af. Er det noget nyt? 

Dexter og Diddi total top yndlings tv dajeg lille  

Anmeld

28. august 2012

Kløver

Ville ikke vælge det, med mindre man bor i engelsk talende land, og selv der ville jeg nok ikke vælge det
Men er i vilde med Det, skal i jo gøre som i synes, men er det overhovedet godkendt herhjemme ?

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Kan ikke tage navnet seriøst til et barn, men et måske fordi vores hund hedder det

sødt navn jeres hund har  

kender godt det man forbinder navne med et dyr, som min fars katte hedder Lukas og Benjamin så hver gang jeg høre de navne tænker på en kat. 

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ville ikke vælge det, med mindre man bor i engelsk talende land, og selv der ville jeg nok ikke vælge det
Men er i vilde med Det, skal i jo gøre som i synes, men er det overhovedet godkendt herhjemme ?

Hele min familie kommer fra et land hvor man snakker engelsk og hele min fars familie bor stadig i engelsk talene land. 

Ja det er et godkendt navn, fra 2011 til 2012 der kommet 8 til med det navn. 

Anmeld

28. august 2012

miig1989

seriemorder? Der vist noget jeg er gået glip af. Er det noget nyt? 

Dexter og Diddi total top yndlings tv dajeg lille  

Elsker også dexters laboratorium, men har desværre ikke cn mere

Dexter: http://m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=%2Fwatch% 3Fv%3DR6_qsTCBns8&v=R6_qsTCBns8&gl=US

Anmeld

28. august 2012

Karla

Anonym skriver:

sødt navn jeres hund har  

kender godt det man forbinder navne med et dyr, som min fars katte hedder Lukas og Benjamin så hver gang jeg høre de navne tænker på en kat. 

Ja, er også vild med navnet, men vil altid forbinde det med et hundenavn fremover, men hvis I kan lide navnet Dexter, synes jeg I skal bruge det det er et vildt sødt navn!

Anmeld

28. august 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Fint navn

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.