hvad synes I om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg bryder mig ikke om det. Synes slet ikke, det passer til et dansk barn - eller en dansk voksen. Hvis jeg skulle tænke i internationale baner ved navnevalg, ville jeg vælge et navn, der også fandtes i en dansk udgave, så det ikke stak alt for meget ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer

Meeeen, hvad synes i om navnet Dexter? 

når jeg læser navnet tænker jeg 2 tanker:

Dexter´s labratorie - tegneserie med en lille videnskabs dreng..

Dexter - serie om en (ret lækker, efter min mening) masse morder, som os er rets mediciner.. hamrende klog og vil egentlig bare gerne have retfærdighed..

så ummidlbart så er dexter en klog person men måske os et navn folk tænker lidt forkert om.. bare min tanke ?

men kan i lide det og tænker i anderledes end mig så er det da et super fint navn og ikke et der er særlig brugt tror jeg

Anmeld

28. august 2012

Tullepigen90

Jeg synes navnet ville være så sejt til en dreng, så jeg kan kun sige GO FOR IT!!

Men i bør nok overveje at det jo er et meget specielt navn og at der nok vil være rigtig mange som ikke vil kunne forstå jeres valg og der vil nok også være store chancer for at jerés søn vil blive drillet med det.. Men personligt kan jeg rigtig godt lide navnet

Anmeld

28. august 2012

Ciss

Jeg synes, det lyder mere som et efternavn end et fornavn.

Men det er ellers ok.

Anmeld

28. august 2012

BabyMus

Det er ikke lige min kop te. Men det ser fint ud både på skrift og i tale, hvis man kan lide det. (:

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Elsker også dexters laboratorium, men har desværre ikke cn mere

Dexter: http://m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=%2Fwatch% 3Fv%3DR6_qsTCBns8&v=R6_qsTCBns8&gl=US

Han er da en smule lækker

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

halløj der ude. er hemmlig da vi først ville ud med navnet når vores dreng ankommer

Meeeen, hvad synes i om navnet Dexter? 

Synes egentlig det er ok

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

når jeg læser navnet tænker jeg 2 tanker:

Dexter´s labratorie - tegneserie med en lille videnskabs dreng..

Dexter - serie om en (ret lækker, efter min mening) masse morder, som os er rets mediciner.. hamrende klog og vil egentlig bare gerne have retfærdighed..

så ummidlbart så er dexter en klog person men måske os et navn folk tænker lidt forkert om.. bare min tanke ?

men kan i lide det og tænker i anderledes end mig så er det da et super fint navn og ikke et der er særlig brugt tror jeg

Det kan jo være det ligger til navnet og være klog, så kan det være han kan lære hans forælder noget. haha.

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Tullepigen90 skriver:

Jeg synes navnet ville være så sejt til en dreng, så jeg kan kun sige GO FOR IT!!

Men i bør nok overveje at det jo er et meget specielt navn og at der nok vil være rigtig mange som ikke vil kunne forstå jeres valg og der vil nok også være store chancer for at jerés søn vil blive drillet med det.. Men personligt kan jeg rigtig godt lide navnet

Hans storbror har også et navn hvor der kun er 6 der hedder det i danmark, og vi tro på til den til er der mange der har nogen specelle navne da det er "in" få tiden med særlige navne. Så det med de skulle blive moddet med navne er vi overhovdet ikke bange få

Anmeld

28. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg bryder mig virkelig ikke om det navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.