VNB skriver:
ej hvor vildt! 
25 år?
hvad kalde du hende så som lille?
puha jeg håber da godt nok at Viktor begynder på det før han er 25... hahaha 

Jamen jeg kaldte hende ved navn, ligesom alle andre gør. Jeg har ingen søskende, så der var jo ikke nogen der KALDTE hende for mor. Hun blev omtalt som mor, men der var ikke nogen der kaldte hende mor, så hvorfor skulle jeg gøre det.
Min mor var rigtig ked af det, og jeg kan huske at hun flere gange har givet udtryk for at hun gerne ville kaldes for mor, men jeg synes det var så akavet og mærkeligt. I teenage årene, synes jeg det var pinligt at skulle sige 'mor' til hende, så det var første som voksen at jeg begyndte.
Mine børn kalder hende for mormor og aldrig andet en mormor, men en gang imellem kan jeg godt komme til at kalde hende ved navn i stedet for, og det synes mine børn er så mærkeligt. Så sprøger de om hvorfor jeg ikke kalder mormor for mor
Men det jeg ville med mit indlæg var blot at fortælle at det har INTET med kærlighed at gøre!!! Jeg har som sagt et meget meget tæt forhold til min mor og har altid haft det, også selvom jeg ikke lige kaldte hende for mor.
Min mor kaldte også mig for navn og ikke for 'datter'. Så når hun kalder mig for navn, hvorfor skulle jeg så ikke kalde hende ved navn?
Selv tænker jeg meget over at sige søn og datter til mine egne børn og ikke kun kalde dem for deres navne.
Anmeld