måske er det et underligt spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Ja det troede jeg også .. Men han sagde far meget tidligere end han sagde mor

Det faktisk underligt 

ja det er lidt skørt... Viktor har kunne sige far siden han var 1 år... og nu fylder han snart 2!!!!

....og der har jeg så gået tålmodigt at ventet og ventet i så lang tid nu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

VNB

Sakris skriver:

Isabella nåede at sige far, grandmama, grandpapa, Isabella, farfar, og mange andre rigtige ord inden hun sagde mor. Men for dælen, der er godt nok ingen tvivl om at hun både kan sige mor og mormor nu...

Hvis jeg ikke reagere nu, går hun på repeat:

Moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar, moar.

Det kommer bare lige pludselig. Selvom det er SÅ dejligt når de kalder på én, må du nyde det i alt den tid det er far der må lette måsen, fordi det er ham der bliver kaldt på! 

hihi hvor er hun herlig  

hmm ja alle siger jo godt nok at jeg bare skal nyde at det er "Far" han kalder på... men i realiteten så er det jo alligevel lige så tit mig der ender med at tage ham  

jeg glæder mig bare sådan til at han kigger på mig med stoooore dejlige øjne og siger "moar" 

Anmeld

28. august 2012

Lou87

Tror det er stædighed
Her sagde hun far først og så mange andre ting, men nu hedder det meste mor... Hun driller uden tvivl

Anmeld

28. august 2012

VNB

Lou87 skriver:

Tror det er stædighed
Her sagde hun far først og så mange andre ting, men nu hedder det meste mor... Hun driller uden tvivl

heheh ja det kan godt være at det skyldes stædighed... stædig er han da ihvertfald med så mange andre ting 

det sjove er jo at man slet ikke er i tvivl om at han så udemærket ved at jeg hedder mor... han peger jo på mig hvis nogen siger mor.. 

igår var han en værre lille drillepind, der sagde han først "far" og pegede på min kæreste, og så sagde han "mmmmmmmmm...... mam-mam!" mens han pegede på mig og lod fingeren glide videre ud mod køkkenet!  den lille flab... der troede vi lige at han ville sige det!!! 

Anmeld

28. august 2012

Karina84

Det er måske ikke det her du har lyst til at høre, men ih 

Min basse er begyndt at sige mor når han vil give mig mysser  Far spørger om han må få en mys, det får han, bagefter går bassen hen mod mig med åben mund og siger "og moar"  

Glæd dig, man smelter totalt, og er sikker på at det kommer når du mindst venter det 

Anmeld

28. august 2012

VNB

Det er måske ikke det her du har lyst til at høre, men ih 

Min basse er begyndt at sige mor når han vil give mig mysser  Far spørger om han må få en mys, det får han, bagefter går bassen hen mod mig med åben mund og siger "og moar"  

Glæd dig, man smelter totalt, og er sikker på at det kommer når du mindst venter det 

hihi nååårh hvor sødt 

jeg er sikker på at jeg smelter fuldstændig når han engang beslutter sig for at sige mor hele tiden 

Mysser og kæmpe krammere får jeg dog til gengæld rigtig meget af den lille fyr   der kan far ikke helt hamle op med mor hehe  

Anmeld

28. august 2012

Karina84

VNB skriver:

hihi nååårh hvor sødt 

jeg er sikker på at jeg smelter fuldstændig når han engang beslutter dig for at sige mor hele tiden 

Mysser og kæmpe krammere får jeg dog til gengæld rigtig meget af den lille fyr   der kan far ikke helt hamle op med mor hehe  

Hehe herhjemme er det så godt nok far der er mest populær lige i tiden, men han er temmelig meget tilgivet når han vælger at charme sig ind på den måde  

Anmeld

28. august 2012

VNB

Karina84 skriver:

Hehe herhjemme er det så godt nok far der er mest populær lige i tiden, men han er temmelig meget tilgivet når han vælger at charme sig ind på den måde  

ja man tilgiver da på stedet når det lille ord kommer ud af deres mund. 

De 2 gange hvor han sagde mor da han var syg, der kunne han havde fået mig til hvad som helst!  

så lå han der med sine små klattede øjne og kiggede på mig.. åååårh der blev moderhjertet rørt 

Anmeld

28. august 2012

Mumto3

Jeg kender det fra mig selv. Min mor sagde altid mor om sig selv. Jeg var som barn meget knyttet til min mor og er det stadig!!! Jeg elsker min mor dybt og meget højt og har altid gjort det!!! -men jeg var over 25 år før jeg begyndte at kalde hende for mor (og nej jeg skrev ikke forkert: femogtyve år)

Anmeld

28. august 2012

VNB

Mumto3 skriver:

Jeg kender det fra mig selv. Min mor sagde altid mor om sig selv. Jeg var som barn meget knyttet til min mor og er det stadig!!! Jeg elsker min mor dybt og meget højt og har altid gjort det!!! -men jeg var over 25 år før jeg begyndte at kalde hende for mor (og nej jeg skrev ikke forkert: femogtyve år)

ej hvor vildt! 

25 år? 

hvad kalde du hende så som lille?

puha jeg håber da godt nok at Viktor begynder på det før han er 25... hahaha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.