At fjerne siden fra træmmesengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

dorthemus

Vidunderligeunger skriver:

alberte har ikke været helt ovre og jeg tror(håber og beder til) at hun ikke gør det.. Det er som om hun er lidt bange for det... heldigvis... Men vi har herhjemme aftalt at når hun ikke bruger bleen mere om dagen, så får hun en ny seng, for hun vil gerne ha en ny seng men det med bleen er lidt svært, for de store piger hun kender (på 3 år ca) går jo uden ble og så vil hun også gerne, plus de har en stor seng sååh. Nu må vi se De bruger jo heller ikke sut, men DET er hun ligeglad med, den elsker hun..

Runa klatrede før hun gik...da hun var 13 måneder fandt min veninde hende 2½ meter oppe af hendes søns stige til hans seng Der stod hun frejdigt på sidste trin

Runa får ikke nogen ny seng..den hun har er fin nok og nu blir hun i den efter jeg (tilsyneldende) har knækket koden til en rolig putning: stille musik og mig der sidder ved skrivebordet i stuen så hun kan se mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Runa klatrede før hun gik...da hun var 13 måneder fandt min veninde hende 2½ meter oppe af hendes søns stige til hans seng Der stod hun frejdigt på sidste trin

Runa får ikke nogen ny seng..den hun har er fin nok og nu blir hun i den efter jeg (tilsyneldende) har knækket koden til en rolig putning: stille musik og mig der sidder ved skrivebordet i stuen så hun kan se mig

også derfor jeg ikke vil starte projekt ny seng lige nu. Albertes tremmeseng er skruet sammen, fordi jesper (host tømrer) ikke kunne samle den, så blev den samlet med skruemaskine

Anmeld

27. august 2012

dorthemus

Vidunderligeunger skriver:

også derfor jeg ikke vil starte projekt ny seng lige nu. Albertes tremmeseng er skruet sammen, fordi jesper (host tømrer) ikke kunne samle den, så blev den samlet med skruemaskine

Hæhæhæhæææææ

Anmeld

27. august 2012

Isabella_mor

Her haVde vi renderi når han blev puttet og han stod op et par gange hvor vi sÅ måtte tage ham i hånden og forklare han 'nu skal du sove, så du skal blive i din seng.' 

Vi satte en lille stol hen til sengen og viste han hvordan han skulle kravle ud af sengen, en ekstra madras er ikke nødvendig, vi lagde et tæppe over kanten så han ikke slog sig på kanten. 

Men nattere deriet blev for meget og der gik for meget sport i dn, villads er snart 20 mdr, og vi har så besluttet at han endnu er for lille til selv at kunne stå op. 

Så siden er altså kommet på igen. Hans nattesøvn bliver forstyrret af det og han står op læ 5!!!!! Hvis der er fri bane.  Så vi venter til vi bedre kan forklare ham at han skal blive i sengen når han er blevet puttet. 

Anmeld

27. august 2012

jv30

Stine er 22 måneder og har sådan en tremmeseng, hvor man kan "nøjes" med at fjerne 2 tremmer - lige akkurat nok til at hun selv kan komme ind og ud af sengen. Og de to tremmer fjernede jeg for omkring 14 dage siden - mest for min egen skyld, for synes det er nemmere om morgenen, hvis hun selv går ud af sengen - fremfor at jeg skal starte dagen med at bukke mig i en dum stilling og løfte 10 kilo pige op

Så efter at hun havde brugt formiddagen på at gå ind og ud af sin seng, lagde jeg hende til middagslur - og har heldigvis ingen problemer haft overhovedet Hun står ikke ud af den, før jeg kommer ind om morgenen og beder hende om det.

Har dog en enkelt gang oplevet, at jeg lige ville kigge til hende inden jeg selv gik i seng - og der lå hun så på knæ udenfor med overkroppen inde i sengen Hun opdagede ikke engang at jeg løftede hende op og lagde hende ordentligt - når hun sover, så sover hun

Anmeld

28. august 2012

SukkerDronning

FamilenStorm skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel jeres barn er?

Men har aldrig hørt om at det er sket Her går vores pige meget op i at det er lukket mv

Hun har heldigvis været rigtig god til at ligge sig til at sove.. Så efter vi har sunget hendes 2 sange, så ligger hun sig om på siden og putter..

Men ellers så luk døren inden i går i seng, og så lad hende lege hvis hun står op og gør det, i måske 10 min, gå ind til hende og lig hende i sengen igen.. Eller jeg ved det ikke.. Kunne forestille mig at det var noget jeg ville prøve, hvis det var tilfældet

Mange tak for svaret!

Har de sidste to dage puttet hende uden den ene side og der har intet været, det er som om hun ikke forstår at den er fjernet

Har også bare haft lukket døren til hendes værelse på klem (men den binder) og haft den der dims på trappen just ind case

Anmeld

28. august 2012

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Jeg er overbevist om at hun godt kan , men hun prøver ikke endnu

Vi kæmper bare med at hun ikke vil sove Igår var hun vågen i næsten 14 timer i træk

Go for it Du kan jo ikke miste noget på det

Og så igen, det kan selvfølgelig være at det forvirre hende, hvis hun i forvejen har svært ved at sove.

Min teori er at hvis man fjerne den mens de er "små", så ved de ikke hvilken frihed de har og så kan man måske komme uden om al balladen.

De sidste to dage (med idag) har 7-9-13 bekræftet min teori

Anmeld

28. august 2012

Maja_4000

SukkerDronning skriver:

HId

Go for it Du kan jo ikke miste noget på det

Og så igen, det kan selvfølgelig være at det forvirre hende, hvis hun i forvejen har svært ved at sove.

Min teori er at hvis man fjerne den mens de er "små", så ved de ikke hvilken frihed de har og så kan man måske komme uden om al balladen.

De sidste to dage (med idag) har 7-9-13 bekræftet min teori

Jeg vil jo bare ikke fucke det hele mere op :b hehe .. Idag gik det heldigvis meget nemt!
Dejligt at det går godt , jeg håber det fortsætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.