At fjerne siden fra træmmesengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

SukkerDronning

FamilenStorm skriver:

Alberte bliver 2 her i Oktober, og vi erstattede den ene side med en sengehest for en lille mdr siden, og her går det rigtig godt.. Vi har ikke de store problemer med at hun står op..

Vi sover på 1. Salen hvor alle døre er lukke på nær hendes og vores dør, og så er der gitter for trappen.. Så skulle hun stå op om natten er vores rum det eneste hun kan komme ind i..

Her var vi nød til at prøve at fjerne den da hun hele tiden slog ind i den om natten.. Plus at da jeg er gravid har jeg svært ved at løfte i hende, så gør det så meget nemmere at hun selv kan hoppe op i den :-)

Så her har det bare været positivt :-)

Tusind tak for svar. Vi sover nemlig også på første sal, så jeg overvejer at gøre om jeg, Syntes bare det er lidt uhyggeligt, hvis hun nu kunne finde på, at hoppe over gitteret Ved ikke om dette er muligt..

Har hun ikke prøvet på, at gå ud at sengen og lege, når I var gået ud af hendes værelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

SukkerDronning

Baby2påvej skriver:

Vi har bare sænket siden på vores datters tremmeseng. Jeg tør ikke tage den af, da hun også får en sengehest på hendes juniorseng, så hun ikke lige ruller ud. Hun sejler nemlig rundt i sengen om natten.
Hun blir 2 til start oktober hvor vi skifter seng

Går hun ikke ud af sin seng og leger?

Anmeld

27. august 2012

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Følger lige med :b vi KÆMPER med Caroline for tiden , og har overvejet at fjerne den ene side og se om det hjælper

Ja, der er jo nogle her inde der har god erfaring med at fjerne den. Hvordan kæmper? Prøver hun ikke at hoppe over tremmerne?

Kaya kan fint hoppe, hun har 7-9-13 ikke gjort det endnu, meeen.. tør ikke vente meget længere

Anmeld

27. august 2012

2babygirls

SukkerDronning skriver:

Går hun ikke ud af sin seng og leger?

Hun kan lige præcis ikke svinge benet over endnu. Men hun prøver nogle gange.
Når vi putter hende kalder hun bare eller græder og vil have en bog at kigge i.. Men er sikker på hun nok skal stå ud af sin juniorseng når hun får den.

Anmeld

27. august 2012

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

For omkring fem måneder siden var jeg nødt til at fjerne siden fordi hun plankede den og jeg turde ikke risikere at hun faldt over kanten om natten.
Det har været rigtig svært for hun bliver ikke i sengen som en artig lille pige jeg har været nødt til at blive inde ved hende når hun blev puttet og det ku tage fra 15 min til en time før hun sov og går jeg så står hun op.
Nu har jeg lavet en ny strategi som går ud på, at jeg - når hun er puttet - tænder for noget stille Alberte musik og så sidder jeg ved skrivebordet uden for hendes dør så hun kan se mig. Det har betydet at hun blir i sin seng og ikke græder, selvom hun tudede i protest de første par dage

Hun er to år og tre måneder

hahaha... Jeg forestille mig altid det du skriver, herhjemme og bliver enig med mig selv om, at hun ikke skal ha en ny seng lige nu  

Anmeld

27. august 2012

FamilenStorm

SukkerDronning skriver:

Tusind tak for svar. Vi sover nemlig også på første sal, så jeg overvejer at gøre om jeg, Syntes bare det er lidt uhyggeligt, hvis hun nu kunne finde på, at hoppe over gitteret Ved ikke om dette er muligt..

Har hun ikke prøvet på, at gå ud at sengen og lege, når I var gået ud af hendes værelse?

Nu ved jeg ikke hvor gammel jeres barn er?

Men har aldrig hørt om at det er sket Her går vores pige meget op i at det er lukket mv

Hun har heldigvis været rigtig god til at ligge sig til at sove.. Så efter vi har sunget hendes 2 sange, så ligger hun sig om på siden og putter..

Men ellers så luk døren inden i går i seng, og så lad hende lege hvis hun står op og gør det, i måske 10 min, gå ind til hende og lig hende i sengen igen.. Eller jeg ved det ikke.. Kunne forestille mig at det var noget jeg ville prøve, hvis det var tilfældet

Anmeld

27. august 2012

Jemion

Min søn bliver 1 år her d. 6 sep og han planker den allerede nu, han er så tæt på at han ryger ud over

Så kigger lige med her om der er nogle gode råd..

havde tænkt om han skulle have en sengehest op istedet for den ene side men synes også bare det er tidligt

Anmeld

27. august 2012

dorthemus

Vidunderligeunger skriver:

hahaha... Jeg forestille mig altid det du skriver, herhjemme og bliver enig med mig selv om, at hun ikke skal ha en ny seng lige nu  

Hehe nej det var sgu heller ikke med min gode vilje, at jeg var nødt til at pille siden af...møgunge, hmmrff

Anmeld

27. august 2012

Maja_4000

SukkerDronning skriver:

Ja, der er jo nogle her inde der har god erfaring med at fjerne den. Hvordan kæmper? Prøver hun ikke at hoppe over tremmerne?

Kaya kan fint hoppe, hun har 7-9-13 ikke gjort det endnu, meeen.. tør ikke vente meget længere

Jeg er overbevist om at hun godt kan , men hun prøver ikke endnu

Vi kæmper bare med at hun ikke vil sove Igår var hun vågen i næsten 14 timer i træk

Anmeld

27. august 2012

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Hehe nej det var sgu heller ikke med min gode vilje, at jeg var nødt til at pille siden af...møgunge, hmmrff

alberte har ikke været helt ovre og jeg tror(håber og beder til) at hun ikke gør det.. Det er som om hun er lidt bange for det... heldigvis... Men vi har herhjemme aftalt at når hun ikke bruger bleen mere om dagen, så får hun en ny seng, for hun vil gerne ha en ny seng men det med bleen er lidt svært, for de store piger hun kender (på 3 år ca) går jo uden ble og så vil hun også gerne, plus de har en stor seng sååh. Nu må vi se De bruger jo heller ikke sut, men DET er hun ligeglad med, den elsker hun..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.