SukkerDronning skriver:
Så er det ved at være tid til at fjerne den ene side. Det er VIRKELIG noget jeg frygter
Jeg har ingen ide om, hvordan vi smartes griber det an, hvad har I gjort? Når de står op og begynder at lege? hvor lang tid tog det, før at jeres barn forstod, at det ikke var en invitation til leg hele natten? Falder de ud? Vi har en Killi seng og den er jo lidt høj, skal der ligges en madras? Skal døren være åben, så hun kan komme ud, eller er det en dårlig ide?
Håber virkelig, at I har en masse erfaringer, I kan dele ud af
Alberte bliver 2 her i Oktober, og vi erstattede den ene side med en sengehest for en lille mdr siden, og her går det rigtig godt.. Vi har ikke de store problemer med at hun står op..
Vi sover på 1. Salen hvor alle døre er lukke på nær hendes og vores dør, og så er der gitter for trappen.. Så skulle hun stå op om natten er vores rum det eneste hun kan komme ind i..
Her var vi nød til at prøve at fjerne den da hun hele tiden slog ind i den om natten.. Plus at da jeg er gravid har jeg svært ved at løfte i hende, så gør det så meget nemmere at hun selv kan hoppe op i den :-)
Så her har det bare været positivt :-)
Anmeld