Fra Mørkt Hår- til Helt Lyst Hår :D ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

FrkT

4xGreve skriver:

så er der lidt forskellige billeder af mig:

Billede 1 er tilbage fra 09 langt mørkt hår med striber.

Billede 2 er tilbage fra 09 kort lyst hår

Billede 3-4 er fra april 2012 langt lyst hår

Billede 5 er fra august 2012 kort rødt hår

Jeg ELSKER at prøve noget nyt hehe

Er heller ikke meget til neglelak men lige pt. har jeg pink og orange negle

Er af den holdning spring ud i det ellers vil du en dag fortryde du aldrig fik det prøvet

Undskyld jeg lige blander mig sådan off topic. Men NØJ hvor er det dog flot til dig med det korte rødlige hår på det sidste billede (og jeg synes ellers aldrig om kort hår til piger).... perfekt farve til dig, synes jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

4xGreve

FrkT skriver:

Undskyld jeg lige blander mig sådan off topic. Men NØJ hvor er det dog flot til dig med det korte rødlige hår på det sidste billede (og jeg synes ellers aldrig om kort hår til piger).... perfekt farve til dig, synes jeg 

hehe mange tak... er også selv ret glad for det dog svinger jeg mellem kort eller langt hår samt rød eller det brune??

Og er altid glad når nogen har noget positivt at sige så tak

Anmeld

24. august 2012

FrkT

4xGreve skriver:

hehe mange tak... er også selv ret glad for det dog svinger jeg mellem kort eller langt hår samt rød eller det brune??

Og er altid glad når nogen har noget positivt at sige så tak

Det synes jeg lyder super, for synes ikke det blonde passer så godt til dig, det er klart pænere med både det brune og især det rødlige 

Anmeld

24. august 2012

4xGreve

FrkT skriver:

Det synes jeg lyder super, for synes ikke det blonde passer så godt til dig, det er klart pænere med både det brune og især det rødlige 

Mange tak hvad er så pænest langt eller kort hår? Minmand gider nemlig ikke at give mig et ordenligt svar

Anmeld

24. august 2012

christina92

Orker ikke lige læse alles indlæg så måske nogen har nævnt det

Men selv når du får det farvet hos frisøren kan det godt få det der gule skær, hos de fleste frisøre kan man få en blå/lilla shampoo som du kan bruge (kun en smule ellers bliver det gråt) for at fjerne det gule skær.

Har selv brugt det og synes det gjorde den blonde farve noget pænere.

Anmeld

24. august 2012

Palaja

Jeg fik lavet striber hos frisøren, og så farvede jeg efterfølgende selv bunden og lavede striber ind imellem. Synes det er svært at undgå at det bliver lidt tis-gult. Jeg brugte sådan en lilla shampoo det tog lidt, men det kan altså også farve håret lidt gråt synes jeg. Nu er jeg igen brunette - det er meget nemmere og billigere  Det slider også enormt meget på håret at farve det hele tiden.Men havde det lyse et par år. Men synes faktisk at det var sværere at farve det mørkt igen bagefter, end det var at få det lyst  

Held og lykke med projektet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2012

FrkT

4xGreve skriver:

Mange tak hvad er så pænest langt eller kort hår? Minmand gider nemlig ikke at give mig et ordenligt svar

Puhhh det er svært synes jeg. Synes dit ansigt fint kan bære begge dele faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.