Fra Mørkt Hår- til Helt Lyst Hår :D ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

MariaKyedDK

Isabella_mor skriver:

jeg mente heller ikke du skulle gå til min søster . jeg havde bare glemt at skrive at min søster var frisør... 

men jeg skal lige forstå..

er du normalt leverpostegsbrun. for så tror jeg ikke at en affavning hjælper.. der skal du nok ud i kun at få lave striber... 

hvorfor tror du ikke det hjælper, nej har mørkere hår, kan du se på mit billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Alanda

MariaKyedDK skriver:

Hej Piger...

er der nogle af jer herinde fra som altid har være brunette / leverpostegs farvet hår, som har farvet det HELT lyst ??? ikke den gule blond, men den '' hvide blond '' farve ?? og hvis JA, må jeg så se nogle FØR/EFTER billeder ??

jeg spørg fordi jeg virkelig overvejer at få mit hår helt lyst, jeg er selv overbevist om at jeg synes det vil blive flot ( jeg tror ) kunne godt tænke mig at se lidt '' friskere '' ud  

men alle siger til mig, eeij du bliver alt for blej osv ...

men håber nogle af jer som har gjort dette vil vise mig nogle billeder af det !

Ps. håber mit indlæg ligger under den rette kategori ?!

Jeg gjorde det og fik den der klamme pis gule farve . Jeg gjorde det der hjemme og farvede det igen et par dage efter hvor jeg fik den pæne hårfarve . 

Det er efter første gang jeg farvede det til den lyse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

MariaKyedDK skriver:

hvorfor tror du ikke det hjælper, nej har mørkere hår, kan du se på mit billede

ok.. 

fordi en affavning går bare ind og renser den farve ud som man har farvet sit hår med... den fjerner ikke din naturlige hårfarve.. ikke på samme måde..

nu er det kun noget jeg tror. jeg er ikke sikker. men det koster heldigvis ikke noget at spørge hos frisøren...  

Anmeld

23. august 2012

MariaKyedDK

Alanda skriver:

Jeg gjorde det og fik den der klamme pis gule farve . Jeg gjorde det der hjemme og farvede det igen et par dage efter hvor jeg fik den pæne hårfarve . 

Det er efter første gang jeg farvede det til den lyse

det er flot til dig er du selv vild med det og synes du det passer il dig, nu hvor du plejer at have den mørke hårfarve

Anmeld

23. august 2012

MariaKyedDK

Isabella_mor skriver:

ok.. 

fordi en affavning går bare ind og renser den farve ud som man har farvet sit hår med... den fjerner ikke din naturlige hårfarve.. ikke på samme måde..

nu er det kun noget jeg tror. jeg er ikke sikker. men det koster heldigvis ikke noget at spørge hos frisøren...  

ja det passer heller ikke det du siger for har snakket med min frisør, og siger det sagtens kan lade sig gøre over et par gange

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

MariaKyedDK skriver:

ja det passer heller ikke det du siger for har snakket med min frisør, og siger det sagtens kan lade sig gøre over et par gange

jeg vil bare tænke at det ødelægger håret...

Anmeld

23. august 2012

MariaKyedDK

Isabella_mor skriver:

jeg vil bare tænke at det ødelægger håret...

Okay men det gør det altså ikke, og slet ikke når man gør det hos frisøren og køber hårpleje osv osv....

men nu handler det altså ikke lige om dette mit indlæg

Anmeld

23. august 2012

Alanda

MariaKyedDK skriver:

det er flot til dig er du selv vild med det og synes du det passer il dig, nu hvor du plejer at have den mørke hårfarve

Jeg elsker den hårfarve og ville hellere end gerne have den tilbage , men synes bare ikke den passer til mig mere .. Er ikke den der poptøs mere .. Men ja har overvejet at gå tilbage til den hårfarve igen .. 

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

MariaKyedDK skriver:

Okay men det gør det altså ikke, og slet ikke når man gør det hos frisøren og køber hårpleje osv osv....

men nu handler det altså ikke lige om dette mit indlæg

nå ja.. undskyld, var da bare lige interesseret... 

det er da ikke forkert at spørge ind... 

Anmeld

23. august 2012

christinak

MariaKyedDK skriver:

Hej Piger...

er der nogle af jer herinde fra som altid har være brunette / leverpostegs farvet hår, som har farvet det HELT lyst ??? ikke den gule blond, men den '' hvide blond '' farve ?? og hvis JA, må jeg så se nogle FØR/EFTER billeder ??

jeg spørg fordi jeg virkelig overvejer at få mit hår helt lyst, jeg er selv overbevist om at jeg synes det vil blive flot ( jeg tror ) kunne godt tænke mig at se lidt '' friskere '' ud  

men alle siger til mig, eeij du bliver alt for blej osv ...

men håber nogle af jer som har gjort dette vil vise mig nogle billeder af det !

Ps. håber mit indlæg ligger under den rette kategori ?!

Jeg er gået fra sort til lyst og det var med striber over flere gange fik af vide af min frisør at ens hår kan falde af ved trække farven ud af håret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.