MariaKyedDK skriver:
Okay men det gør det altså ikke, og slet ikke når man gør det hos frisøren og køber hårpleje osv osv....
men nu handler det altså ikke lige om dette mit indlæg 
ok hør her uanset hvad så skader det dit hår det kommer du altså ikke uden om og siger din frisør at det skader ikke dit hår ville jeg finde en frisør der ikke lyver for mig 
at affarve - trækker farven ud, hvis du skal have en naturlig flot farve i dit hår som aldrig er farvet så ville jeg ønske min frisør gjorde det sådan her:
1. besøg lagde en god bunke striber i en blond nuance
2. frisør besøg lavede en ny god bunke blonde striber i den farve fra sidste gang, samt nogle blonde striber i en lidt anden nuance for at give det spil
for fremtid ligger din frisør 2/3 blonde striber i den nuance der blev farvet ind i 1.besøg og 1 /3 i den anden blonde nuance..
sådan oplever du det pænest og mest ægte resultat...
jeg er gået fra mørk til blond flere gange i mit liv og det er sådan resultatet bliver pænest.
mine to billeder her kan du se hvordan mit hår så ud efter 1. besøg hvor der kun kom lidt striber i og efter 2. besøg hvor der kom mange i.. Mit hår var farvet ret mørkebrunt, inden det afbleget pga det inden det var farvet rødt som postkasserød og inden det afbleget for at få det postkasserødt og inden det farvet mørke mørke brunt, dvs en masse masse masse gange farver og alligvel blev jeg så blond efter 2. besøg 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld