Fra Mørkt Hår- til Helt Lyst Hår :D ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.616 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. august 2012

MariaKyedDK

Hej Piger...

er der nogle af jer herinde fra som altid har være brunette / leverpostegs farvet hår, som har farvet det HELT lyst ??? ikke den gule blond, men den '' hvide blond '' farve ?? og hvis JA, må jeg så se nogle FØR/EFTER billeder ??

jeg spørg fordi jeg virkelig overvejer at få mit hår helt lyst, jeg er selv overbevist om at jeg synes det vil blive flot ( jeg tror ) kunne godt tænke mig at se lidt '' friskere '' ud  

men alle siger til mig, eeij du bliver alt for blej osv ...

men håber nogle af jer som har gjort dette vil vise mig nogle billeder af det !

Ps. håber mit indlæg ligger under den rette kategori ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

louise8723

Gå til frisøren og få det gjordt..

Hvis du gør det derhjemme tager det mange uger! Og du undgår ikke det tis gule hår, da håret skal afbleges og så have et par dages pause og sådan skal man fortsætte.. Og hvis man ikke ved hvad man har gang i blir ens hår højst sandsynlig ødelagt

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

ja få det gjort ved en frisør..!! start med striber... det er noget krads sådan noget afblegning.... 

Anmeld

23. august 2012

MariaKyedDK

Isabella_mor skriver:

ja få det gjort ved en frisør..!! start med striber... det er noget krads sådan noget afblegning.... 

det havde jeg skam også tænkt mig, det var nu bare ikke det spørgsmålet var/ handlede om ???

læs mit indlæg igen

Anmeld

23. august 2012

MariaKyedDK

louise8723 skriver:

Gå til frisøren og få det gjordt..

Hvis du gør det derhjemme tager det mange uger! Og du undgår ikke det tis gule hår, da håret skal afbleges og så have et par dages pause og sådan skal man fortsætte.. Og hvis man ikke ved hvad man har gang i blir ens hår højst sandsynlig ødelagt

Det er også min plan, men læs mit indlæg igen, det handler ikke om det du svare på

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

MariaKyedDK skriver:

det havde jeg skam også tænkt mig, det var nu bare ikke det spørgsmålet var/ handlede om ???

læs mit indlæg igen

i know... det var nu også bare en "pas nu på du ikke gør noget dumt" 

jeg har haft farvet mit hår sort.. da jeg ikke gad det mere fik jeg min søster til at affave det.. og så fik jeg så min naturlige hårfarve tilbage stille og rolig ved hjælp af striber ind imellem... så kom det til at se naturligt ud. men det er vel ikke sådan du havde tænkt dig det... det skal jo være helt kridt hvidt

Anmeld

23. august 2012

MariaKyedDK

Isabella_mor skriver:

i know... det var nu også bare en "pas nu på du ikke gør noget dumt" 

jeg har haft farvet mit hår sort.. da jeg ikke gad det mere fik jeg min søster til at affave det.. og så fik jeg så min naturlige hårfarve tilbage stille og rolig ved hjælp af striber ind imellem... så kom det til at se naturligt ud. men det er vel ikke sådan du havde tænkt dig det... det skal jo være helt kridt hvidt

ja altså det skal være hvidt på den naturlige måde ... og tak for rådet

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

MariaKyedDK skriver:

ja altså det skal være hvidt på den naturlige måde ... og tak for rådet

hov. jeg glemte lige at skrive at min søster er frisør..  

Anmeld

23. august 2012

MariaKyedDK

Isabella_mor skriver:

hov. jeg glemte lige at skrive at min søster er frisør..  

okay...

jeg er ekstremt glad for min egen frisør

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

MariaKyedDK skriver:

okay...

jeg er ekstremt glad for min egen frisør

jeg mente heller ikke du skulle gå til min søster . jeg havde bare glemt at skrive at min søster var frisør... 

men jeg skal lige forstå..

er du normalt leverpostegsbrun. for så tror jeg ikke at en affavning hjælper.. der skal du nok ud i kun at få lave striber... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.