Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mamalou skriver: Kære alle. Min søn og jeg flytter endelig for os selv den første september. Min søns far og jeg gik fra hinanden i juni, så flytningen har været længe under vejs. Så ingen tvivl om at jeg glæder mig rigtig meget! Men.... Det var ikke dét tråden skulle handle om Jeg har intet at pynte væggene med i stuen. Vi havde et kæmpe emalje reklameskilt, men den får jeg desværre ikke med. Så jeg søger inspiration - allerbedst hvis I vil dele billeder Vh. Louise
Kære alle.
Min søn og jeg flytter endelig for os selv den første september. Min søns far og jeg gik fra hinanden i juni, så flytningen har været længe under vejs. Så ingen tvivl om at jeg glæder mig rigtig meget! Men.... Det var ikke dét tråden skulle handle om
Jeg har intet at pynte væggene med i stuen. Vi havde et kæmpe emalje reklameskilt, men den får jeg desværre ikke med. Så jeg søger inspiration - allerbedst hvis I vil dele billeder
Vh. Louise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Det er rigtig godt! Tak skal du have. Det vil helt sikkert være noget
Det er rigtig godt!
Tak skal du have. Det vil helt sikkert være noget
An&Jo skriver: http://www.fotokarl.dk/værsgo.. Han er en rigtig behagelig ung mand at snakke med..
http://www.fotokarl.dk/værsgo.. Han er en rigtig behagelig ung mand at snakke med..
Mange tak for tippet. Jeg har kontaktet ham, og vi har fået lave aftale om fotografering. Han virker rigtig sød - og så synes jeg han er billig! Så nu skal jeg bare have fundet ud af, hvilke slags billeder han skal tage af min søn
Endnu engang tak
Kamulla skriver: en billedvæg som bliver større.. og et stort billede min veninde har lavet (der er kun billeder af en lille del af billederne.. det er på væggen over sofaen..)
en billedvæg som bliver større.. og et stort billede min veninde har lavet
(der er kun billeder af en lille del af billederne.. det er på væggen over sofaen..)
Sikke et fedt møbel I har i stuen på nederste billede! Hvor kakamran købe det?
Kan du fortælle mig hvor du har træliste-rammerne fra? Så er du sød
Pikku Myy skriver: Kan du fortælle mig hvor du har træliste-rammerne fra? Så er du sød
Ikea
Baagøe skriver: Sikke et fedt møbel I har i stuen på nederste billede! Hvor kakamran købe det?
øhm.. skænken under det store billede???
ved ikke hvor den er fra.. har fået den foræret af et vennepar
Kamulla skriver: Ikea
Hvor dejligt nemt Tak for hjælpen!
Pikku Myy skriver: Hvor dejligt nemt Tak for hjælpen!
velbekomme
Kamulla skriver: øhm.. skænken under det store billede??? ved ikke hvor den er fra.. har fået den foræret af et vennepar
Ja, den er vildt fed!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128