Hvad har I på væggene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Mamalou

Lone Jakobsen skriver:

vi har meget skråvæge, så her er ikke meget billede plads, men vi har da en collage som vores venner har lavet, et par billeder af børnene, og så disse to:

blitzen driller lidt, kan jeg se. det ene har min datter malet og det andet er købt i bilka.

Det er rigtig fint med nogle farver, det er jeg bestemt også ude efter. Sikke en kreativ datter du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Mamalou

Dinna88 skriver:

Såååååååå har du ikke nok billeder oppe!!

Jeg elsker at gøre hjemmet personligt og smide farve ind via malerier og fotos. Nogle af dem der hænger ved os er disse:

Når vi flytter i noget større håber jeg på at kunne lave en væg med dyr. det bliver bl.a. disse billeder:

beklager billedespam det er mest for at vise dig, at det jo kun er dig selv der sætter grænser! Du kan også købe nogle fede stodrester og lime på lærreder, og lave sjove ting!

Det har du helt ret i

Hvis jeg havde så fantastiske billeder som dig, så ville jeg bestemt også fylde en hel væg eller to. De er virkelig flotte - og det er en helt fantastisk måde at få farve på væggen på. 

Anmeld

23. august 2012

Kamulla

Mamalou skriver:

Rigtig fin billedvæg, der kan også puttes lidt "rigtige" billeder ind. Har du ikke et billed, hvor man kan se hele væggen?

Dit maleri er også rigtig flot. Er det jeres forbogstaver?

ja det står for Noah og Camilla

årrrhhh skal lige se om der ikke gemmer sig et billede på telefonen.. og ja.. skal bare have nogle fremkaldt... laver også selv plakater som jeg printer ig putter i rammer

Anmeld

23. august 2012

Dinna88

Mamalou skriver:

Det har du helt ret i

Hvis jeg havde så fantastiske billeder som dig, så ville jeg bestemt også fylde en hel væg eller to. De er virkelig flotte - og det er en helt fantastisk måde at få farve på væggen på. 

Men hvis du så ikke lige er til at gå ud og knipse billeder selv, kan du så ikke male?? Eller lave sådan nogle billeder i pap/stof hvor du laver 3D (ala 3D!) ?

Eller måske hive fat i en billig fotograf og få taget billeder? Der er utroligt mange amatørfotografer der gerne vil øve sig, og derfor gør det billigt. Sådan var jeg selv i starten - 150 kr. for at JEG måtte øve mig

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Kamulla skriver:

ja det står for Noah og Camilla

årrrhhh skal lige se om der ikke gemmer sig et billede på telefonen.. og ja.. skal bare have nogle fremkaldt... laver også selv plakater som jeg printer ig putter i rammer

Det ville være super hvis du vil komme med et. Det ser nemlig ud til at være lige noget for mig.

Hvad er det for nogle plakater du laver? 

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Dinna88 skriver:

Men hvis du så ikke lige er til at gå ud og knipse billeder selv, kan du så ikke male?? Eller lave sådan nogle billeder i pap/stof hvor du laver 3D (ala 3D!) ?

Eller måske hive fat i en billig fotograf og få taget billeder? Der er utroligt mange amatørfotografer der gerne vil øve sig, og derfor gør det billigt. Sådan var jeg selv i starten - 150 kr. for at JEG måtte øve mig

Jeg er godt nok kreativ anlagt, men jeg er så selvkritisk, at jeg aldrig ville blive så tilfreds med dét jeg får lavet, at det kommer op at hænge 

Jeg vil rigtig gerne have nogle billeder af min søn, mere professionelle, så måske jeg skal finde en i Nordjylland, der vil øve sig. Super idé

Anmeld

23. august 2012

Kamulla

sådan... der kommer flere rammer op, men kan bare ikke selv bore i denne væg her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Kamulla skriver:

sådan... der kommer flere rammer op, men kan bare ikke selv bore i denne væg her

Det ser rigtig fint ud og en billigere løsning, der også er nem at forandre af og til. 

Tak for inspirationen

Anmeld

23. august 2012

Kamulla

Mamalou skriver:

Det ville være super hvis du vil komme med et. Det ser nemlig ud til at være lige noget for mig.

Hvad er det for nogle plakater du laver? 

de her er nogle jeg har lavet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Kamulla skriver:

de her er nogle jeg har lavet

Er det nogle du sælger?

Synes de er super fede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.