Hvad har I på væggene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.247 visninger
53 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Mamalou

Kære alle. 

Min søn og jeg flytter endelig for os selv den første september. Min søns far og jeg gik fra hinanden i juni, så flytningen har været længe under vejs. Så ingen tvivl om at jeg glæder mig rigtig meget! Men.... Det var ikke dét tråden skulle handle om

Jeg har intet at pynte væggene med i stuen. Vi havde et kæmpe emalje reklameskilt, men den får jeg desværre ikke med. Så jeg søger inspiration - allerbedst hvis I vil dele billeder

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

serinasmor

Vi har disse

Vi har selv lavet dem af et dynebetræk med print og lærreder ... sat fast med små søm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2012

Dinna88

Vi har mine egne fotografier af bl.a. landskab og familie oppe
Og malerier som jeg også selv har lavet.

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

serinasmor skriver:

Vi har disse

Vi har selv lavet dem af et dynebetræk med print og lærreder ... sat fast med små søm

De er super fine, og meget kreative

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Dinna88 skriver:

Vi har mine egne fotografier af bl.a. landskab og familie oppe
Og malerier som jeg også selv har lavet.

Jeg har også tænkt, at der skal lidt billeder op af min søn. Men der er bare stadig meget væg tilbage

Anmeld

23. august 2012

serinasmor

Mamalou skriver:

De er super fine, og meget kreative

Og så er de relativt billige og nemme at lave

Anmeld

23. august 2012

Kamulla

en billedvæg som bliver større.. og et stort billede min veninde har lavet

(der er kun billeder af en lille del af billederne.. det er på væggen over sofaen..)

Anmeld

23. august 2012

Lone Jakobsen

vi har meget skråvæge, så her er ikke meget billede plads, men vi har da en collage som vores venner har lavet, et par billeder af børnene, og så disse to:

blitzen driller lidt, kan jeg se. det ene har min datter malet og det andet er købt i bilka.

Anmeld

23. august 2012

Dinna88

Jeg har også tænkt, at der skal lidt billeder op af min søn. Men der er bare stadig meget væg tilbage

Såååååååå har du ikke nok billeder oppe!!

Jeg elsker at gøre hjemmet personligt og smide farve ind via malerier og fotos. Nogle af dem der hænger ved os er disse:

Når vi flytter i noget større håber jeg på at kunne lave en væg med dyr. det bliver bl.a. disse billeder:

beklager billedespam det er mest for at vise dig, at det jo kun er dig selv der sætter grænser! Du kan også købe nogle fede stodrester og lime på lærreder, og lave sjove ting!

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Kamulla skriver:

en billedvæg som bliver større.. og et stort billede min veninde har lavet

(der er kun billeder af en lille del af billederne.. det er på væggen over sofaen..)

Rigtig fin billedvæg, der kan også puttes lidt "rigtige" billeder ind. Har du ikke et billed, hvor man kan se hele væggen?

Dit maleri er også rigtig flot. Er det jeres forbogstaver?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.