Hvad har I på væggene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Kamulla

Mamalou skriver:

Det ser rigtig fint ud og en billigere løsning, der også er nem at forandre af og til. 

Tak for inspirationen

velbekomme og ja.. rammerne er fra Ikea.. de dyreste er jo de træfarvede de andre er ret så billige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Mamalou

Kamulla skriver:

velbekomme og ja.. rammerne er fra Ikea.. de dyreste er jo de træfarvede de andre er ret så billige

Det er en rigtig fin løsning - og fedt at kombinere med kunstværker lavet af ungerne. 

Anmeld

23. august 2012

Kamulla

Mamalou skriver:

Er det nogle du sælger?

Synes de er super fede!

uha det har jeg ikke tænkt over.. du kan da bare skrive din mail, så kan jeg sende dem

Anmeld

23. august 2012

Kamulla

Mamalou skriver:

Det er en rigtig fin løsning - og fedt at kombinere med kunstværker lavet af ungerne. 

hehe ja Noahs finde kreationer kommer op også.. det er han meget stolt af

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Kamulla skriver:

uha det har jeg ikke tænkt over.. du kan da bare skrive din mail, så kan jeg sende dem

Du får lige mailen i en pb.

Mange tak

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Kamulla skriver:

hehe ja Noahs finde kreationer kommer op også.. det er han meget stolt af

Det kunne jeg se Og selvfølgelig bliver han stolt

Anmeld

23. august 2012

Tanjadamgaard

Mamalou skriver:

Kære alle. 

Min søn og jeg flytter endelig for os selv den første september. Min søns far og jeg gik fra hinanden i juni, så flytningen har været længe under vejs. Så ingen tvivl om at jeg glæder mig rigtig meget! Men.... Det var ikke dét tråden skulle handle om

Jeg har intet at pynte væggene med i stuen. Vi havde et kæmpe emalje reklameskilt, men den får jeg desværre ikke med. Så jeg søger inspiration - allerbedst hvis I vil dele billeder

Vh. Louise

Vi har lige hængt disse plakater op igår - vi har i laaaaang tid manglet noget på væggene, så det er rart det endelig blev gjort .  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Tanjadamgaard skriver:

Vi har lige hængt disse plakater op igår - vi har i laaaaang tid manglet noget på væggene, så det er rart det endelig blev gjort .  

Det ser rigtig fint ud Dejligt med nogle farver.

Det billed du har i højre nederste hjørne har jeg i maleri i en rimelig stor størrelse. Det skal selvfølgelig også op, jeg tror bare det bliver i soveværelset

Anmeld

23. august 2012

Tanjadamgaard

Mamalou skriver:

Det ser rigtig fint ud Dejligt med nogle farver.

Det billed du har i højre nederste hjørne har jeg i maleri i en rimelig stor størrelse. Det skal selvfølgelig også op, jeg tror bare det bliver i soveværelset

Ja, præcis  

Anmeld

23. august 2012

Dinna88

Mamalou skriver:

Jeg er godt nok kreativ anlagt, men jeg er så selvkritisk, at jeg aldrig ville blive så tilfreds med dét jeg får lavet, at det kommer op at hænge 

Jeg vil rigtig gerne have nogle billeder af min søn, mere professionelle, så måske jeg skal finde en i Nordjylland, der vil øve sig. Super idé

Pjaaaaaat - det er da bare at springe ud i det

Ja, prøv endelig det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.