min-mave.dk????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Ka+Ma=Be

Laulund87 skriver:

Nu skriver jeg lige her selvom jeg slet ikke hører til gruppen, men faldt lige over tråden.

Din kommentar blev jo slettet fordi du skrev hvem moderen er og pointen med konkurrencen er jo at man ikke ved hvilke brugere der har børnene. Ikke fordi du ikke må rose barnet, det synes jeg nemlig er noget pjat hvis man ikke må. Heldigvis er de kommentarer da ikke slettet, så det må man gerne.

Ja det slog mig også efterfølgende! Det er jo ikke hele kommentaren der er slettet, så det var nok for ikke at risikere, at der var nogen som svarede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Laulund87

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det slog mig også efterfølgende! Det er jo ikke hele kommentaren der er slettet, så det var nok for ikke at risikere, at der var nogen som svarede!

Det er i hvert fald sådan jeg har opfattet det

Anmeld

26. august 2012

HeidiØ

Laulund87 skriver:

Nu skriver jeg lige her selvom jeg slet ikke hører til gruppen, men faldt lige over tråden.

Din kommentar blev jo slettet fordi du skrev hvem moderen er og pointen med konkurrencen er jo at man ikke ved hvilke brugere der har børnene. Ikke fordi du ikke må rose barnet, det synes jeg nemlig er noget pjat hvis man ikke må. Heldigvis er de kommentarer da ikke slettet, så det må man gerne.

Nå så har jeg nok begået fejl.. Jeg spurgte hvem der var mor, skrev ik HVEM der var. Aner det jo ikke.

Anmeld

27. august 2012

Maalene

HeidiØ skriver:

Åååh Katja, jeg har det HELT ligesom dig! Jeg var på min-mave.dk men den var ret uoverskuelig! Brugte den dog meget i min graviditet, men fandt den her side!

Men er enig!! Nu risikerer jeg måske osse en sletter, men øv for den jeg sys osse der er lidt træls herinde efterhånden. Forleden skrev jeg en kommentar til 0-1 års babykonkurrencen: "Ih hvor er hun smuk hende i lille, hvem er mon mor til det pragteksemplar?" .. Der blev det med moren slettet..  Man må altså ikke rose andres børn heller!

Nå anyways, er glad for din mundlort hehe! Måske man bare sku holde sig til facebookseptembergruppen og slette sin profil her!

Uhh, facebook-septembergruppen?? Er det én, man må være med i? Er nemlig bedre til at få tjekket FB

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

Maalene skriver:

Uhh, facebook-septembergruppen?? Er det én, man må være med i? Er nemlig bedre til at få tjekket FB

Så er du tilføjet September gruppen... 

Anmeld

28. august 2012

HeidiØ

Maalene skriver:

Wuhuu, velkommen til gruppen

Anmeld

28. august 2012

Jemion

Jeg er også på Mm men brugte den mest under min graviditet valgte at hoppe over til jer da der ikke var nogen de gad at svare på mine tråde  Men i er altid friske på et godt råd  

I er en dejlig gruppe 

Anmeld

28. august 2012

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Jeg er også på Mm men brugte den mest under min graviditet valgte at hoppe over til jer da der ikke var nogen de gad at svare på mine tråde  Men i er altid friske på et godt råd  

I er en dejlig gruppe 

Helt enig 

Anmeld

30. august 2012

Frk.S

Åååh Katja, jeg har det HELT ligesom dig! Jeg var på min-mave.dk men den var ret uoverskuelig! Brugte den dog meget i min graviditet, men fandt den her side!

Men er enig!! Nu risikerer jeg måske osse en sletter, men øv for den jeg sys osse der er lidt træls herinde efterhånden. Forleden skrev jeg en kommentar til 0-1 års babykonkurrencen: "Ih hvor er hun smuk hende i lille, hvem er mon mor til det pragteksemplar?" .. Der blev det med moren slettet..  Man må altså ikke rose andres børn heller!

Nå anyways, er glad for din mundlort hehe! Måske man bare sku holde sig til facebookseptembergruppen og slette sin profil her!

Hmm, tænkte godt nok også på hvad det dog var du havde skrevet, der var blevet censureret.

Vildt underligt. Sgu da mærkeligt at man ikke må skrive sødt om et barn (og hun ER da bare vildt bedårende). Det må man da gerne i diverse billedtråde folk opretter, hvorfor så ikke der? Fordi det er en konkurrene måske. Underligt i hvert fald.

Nå, men jeg tror nu jeg bliver her (indtil videre i hvert fald) - er da blevet ret glad for siden og prøver bare at gå udenom når der begynder at gå hønsegård i den.

Jeg synes også min mave er ret uoverskuelig. Og det er jo heller ikke sikkert det er bedre der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.