Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
RiUL skriver: Må indrømme at jeg er på baby hver dag, men jeg fanger aldrig nogle af de der "rødglødende" debatter (Øv, synes ellers det er ski skægt at læse - men detager aldrig, gider ikke bruge min tid på at "diskutere" online) Og grinede da også lidt da jeg læste indlægget om bræksmileyen. Haha! "Jeg har bare så meget morgenkvalme " Haha.. Ej, men jeg burde vel oprette en facebook konto, så jeg kunne være lidt med derinde Jeg har vidst en bruger på min-mave.dk men tror aldrig jeg har brugt det.. Jo en gang da jeg var gravid, og der var ikke EN der svarede på mit indlæg
Må indrømme at jeg er på baby hver dag, men jeg fanger aldrig nogle af de der "rødglødende" debatter (Øv, synes ellers det er ski skægt at læse - men detager aldrig, gider ikke bruge min tid på at "diskutere" online)
Og grinede da også lidt da jeg læste indlægget om bræksmileyen. Haha! "Jeg har bare så meget morgenkvalme " Haha..
Ej, men jeg burde vel oprette en facebook konto, så jeg kunne være lidt med derinde
Jeg har vidst en bruger på min-mave.dk men tror aldrig jeg har brugt det.. Jo en gang da jeg var gravid, og der var ikke EN der svarede på mit indlæg
Haha i know Som jeg har skrevet længere oppe, så er det heller ikke debatterne eller hønsne der generer mig, men måden det hele bliver håndteret på af staff Jeg synes også at mange af debatterne er hylende morsomme!
Men der er også nogle debatter jeg går bevidst udenom. Dem hvor jeg ved at jeg bare bliver skide sur og provokeret til at blande mig hehe
Det var faktisk tråden om smileyen der var dråben for mig! Jeg skulle liiige til at blande mig - OG SÅ VAR DEN BLEVET LUKKET!!! (for der var jo som bekendt ikke mere at diskutere i den sag Nå nå!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Jeg har en profil, både der og på ungmor, men bruger dem ikke, synes ungmor er er trist sted. Min mave er bare ikke mig, det virker så voldsom og forvirrende, måske man skulle prøve deres app i stedet?
Jeg har en profil, både der og på ungmor, men bruger dem ikke, synes ungmor er er trist sted. Min mave er bare ikke mig, det virker så voldsom og forvirrende, måske man skulle prøve deres app i stedet?
Hvorfor er du på ungmor? (misforstå mig ikke, men er det ikke for, ja unge mødre? Nu tænker jeg under 20??)
Jeg ved ikke om deres app fungerer bedre, men det er i hvert fald pisse fedt at de har en! Jeg synes virkelig virkelig meget at baby.dk skulle have en også. Det ville være så meget nemmere at svare fra telefonen.
Ka+Ma=Be skriver: Jeg undgår også nogle tråde bevidst, hvis det er noget hysteri jeg ikke gider blande mig i! Men jeg synes også at mange af trådene er særdeles underholdende! Så dem læser jeg flittigt med i. Og så er det, at man bliver frustreret, fordi der pludseligt bliver slettet tråde og brugere i et væk (ok, det er lang tid siden, men hvad skete der lige der?!) Men ja, som jeg skrev, er jeg også stadig glad for siden Og ikke mindst denne dejlige septembergruppe. Jeg synes vi er en god flok, der behandler hinanden ordentligt.
Jeg undgår også nogle tråde bevidst, hvis det er noget hysteri jeg ikke gider blande mig i! Men jeg synes også at mange af trådene er særdeles underholdende! Så dem læser jeg flittigt med i. Og så er det, at man bliver frustreret, fordi der pludseligt bliver slettet tråde og brugere i et væk (ok, det er lang tid siden, men hvad skete der lige der?!)
Men ja, som jeg skrev, er jeg også stadig glad for siden Og ikke mindst denne dejlige septembergruppe. Jeg synes vi er en god flok, der behandler hinanden ordentligt.
hehe.. ork jeg læser dem skam også. haha.. jeg ungår bare at kommentere dem.
Men jeg forstår godt din frustration.
Ka+Ma=Be skriver: Hvorfor er du på ungmor? (misforstå mig ikke, men er det ikke for, ja unge mødre? Nu tænker jeg under 20??) Jeg ved ikke om deres app fungerer bedre, men det er i hvert fald pisse fedt at de har en! Jeg synes virkelig virkelig meget at baby.dk skulle have en også. Det ville være så meget nemmere at svare fra telefonen.
Ka+Ma=Be skriver: Ja det er da virkelig langt ude!!! Som en poienterede, så har det jo intet med brugen af smileyen at gøre, men de mennesker bag som bruger den. De vil jo stadig svine andre, selvom de ikke har bræksmileyen hehe. Tror jeg vil begynde at bruge lidt mere
Ja det er da virkelig langt ude!!! Som en poienterede, så har det jo intet med brugen af smileyen at gøre, men de mennesker bag som bruger den. De vil jo stadig svine andre, selvom de ikke har bræksmileyen hehe. Tror jeg vil begynde at bruge lidt mere
haha. Jeg synes vi skal fjerne Alle smiley og tasterne : ; ( ) på vores tastertur.
Ka+Ma=Be skriver: Jeg kender slet ikke netbaby.dk - men det er jo nok bare de samme høns der er flyttet hønsegård! hehe Jeg synes også retningslinierne er meget strenge. Og jeg synes det er lidt spøjst at man kalder det et åbent og frit forum. Og man skal da endelig ikke tro man har ret til fri tale Men nej, min-mave.dk bliver det nok heller ikke til Det er sq alt for forvirrende. Der fungerer baby.dk jo stadig rigtigt godt trods alt.
Jeg kender slet ikke netbaby.dk - men det er jo nok bare de samme høns der er flyttet hønsegård! hehe
Jeg synes også retningslinierne er meget strenge. Og jeg synes det er lidt spøjst at man kalder det et åbent og frit forum. Og man skal da endelig ikke tro man har ret til fri tale
Men nej, min-mave.dk bliver det nok heller ikke til Det er sq alt for forvirrende. Der fungerer baby.dk jo stadig rigtigt godt trods alt.
Ja det gør den påtrods af den dårlig stemning der i perioder findes på siden.
Jeg biver nok heller aldrig en min-mave.dk bruge som vil bruge siden den er der bare
HeidiØ skriver: Jeg er lige uden internetnogle dage, vil bare sige jeg har læst jeres svar igennem.. Fedt I er enige allesammen!! Det var simpelthen for mærkeligt. Hehe!Riul: iiiind på face med dig!Sys vi allesammen sku mødes engang! Lidt svært, men fedt hvis det ku la sig gøre!
Jeg er lige uden internetnogle dage, vil bare sige jeg har læst jeres svar igennem.. Fedt I er enige allesammen!! Det var simpelthen for mærkeligt. Hehe!Riul: iiiind på face med dig!Sys vi allesammen sku mødes engang! Lidt svært, men fedt hvis det ku la sig gøre!
ja det kunne bare være så hyggeligt!
ps.
Ka+Ma=Be skriver: Haha i know Som jeg har skrevet længere oppe, så er det heller ikke debatterne eller hønsne der generer mig, men måden det hele bliver håndteret på af staff Jeg synes også at mange af debatterne er hylende morsomme! Men der er også nogle debatter jeg går bevidst udenom. Dem hvor jeg ved at jeg bare bliver skide sur og provokeret til at blande mig hehe Det var faktisk tråden om smileyen der var dråben for mig! Jeg skulle liiige til at blande mig - OG SÅ VAR DEN BLEVET LUKKET!!! (for der var jo som bekendt ikke mere at diskutere i den sag Nå nå!)
Har det på præcis samme måde som dig, er ligeglad med "hønsene", men det er da alt for langt ude at slette en smiley, og ligefrem at slette en kommentar fordi man har rost en deltager i en konkurrence, frem for en anden
Det virker lidt som staff er rimelig uprofessionelle hvad der angår styring af en debatside. Godt at de ikke får løn for deres "job" herinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128