min-mave.dk????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Jeg er lige uden internetnogle dage, vil bare sige jeg har læst jeres svar igennem.. Fedt I er enige allesammen!! Det var simpelthen for mærkeligt. Hehe!

Riul: iiiind på face med dig!

Sys vi allesammen sku mødes engang! Lidt svært, men fedt hvis det ku la sig gøre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

ja det kunne bare være så hyggeligt!

ps.

Hahaaha!!!!  

Anmeld

25. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Ungmor er under 25 og så var jeg jo 20, da jeg var gravid, nåede kun lige de 21 inden fødselen

Så hentede den i går, synes den virker meget mere overskuelig end hjemmesiden, dig mangler der en søge funktion.

Nåå ok Så er jeg sq blevet for gammel! høhø

Anmeld

25. august 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jeg er lige uden internetnogle dage, vil bare sige jeg har læst jeres svar igennem.. Fedt I er enige allesammen!! Det var simpelthen for mærkeligt. Hehe!

Riul: iiiind på face med dig!

Sys vi allesammen sku mødes engang! Lidt svært, men fedt hvis det ku la sig gøre!

Det kunne være SÅ hyggeligt! Og tænk hvis man fik flere gode veninder som RiUL!  

(ps. tsk tsk fordi du er flyttet til jylland! .)

Anmeld

25. august 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Har det på præcis samme måde som dig, er ligeglad med "hønsene", men det er da alt for langt ude at slette en smiley, og ligefrem at slette en kommentar fordi man har rost en deltager i en konkurrence, frem for en anden  

Det virker lidt som staff er rimelig uprofessionelle hvad der angår styring af en debatside. Godt at de ikke får løn for deres "job" herinde

Ja det er sq da noget fis! Som i andre skriver, så må man lade være med at deltage, hvis man ikke har lyst til at blive bedømt.

Anmeld

25. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Jeg er ikke på min mave men overvejer at slette mig herinde da jeg kan mærke at nogle personer irritere mig noget så gevaldigt og syntes de må sige alt mulig pis i en debat men Heidis uskyldige kommentar ska slettes og hva sker der lige for at man ikke må lave bræk smilyer arh men for f* sørensen da vi er vel voksne mennesker der selv kan sige fra hvis det bliver for meget...

Ja lige præcis! Jeg tror nu ikke jeg sletter mig, for jeg er stadig rigtig glad for septembergruppen. Men jeg kan kun give dig ret 

Anmeld

25. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Ja lige præcis! Jeg tror nu ikke jeg sletter mig, for jeg er stadig rigtig glad for septembergruppen. Men jeg kan kun give dig ret 

Det er jeg bestemt os men må indrømme mit bægeret er ved at være fyldt over for nogle så kan godt ske jeg bare bruger fb gruppen

Anmeld

25. august 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Nåå ok Så er jeg sq blevet for gammel! høhø

Sådan kan det jo være

Anmeld

25. august 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Det kunne være SÅ hyggeligt! Og tænk hvis man fik flere gode veninder som RiUL!  

(ps. tsk tsk fordi du er flyttet til jylland! .)

Anmeld

26. august 2012

Laulund87

HeidiØ skriver:

Åååh Katja, jeg har det HELT ligesom dig! Jeg var på min-mave.dk men den var ret uoverskuelig! Brugte den dog meget i min graviditet, men fandt den her side!

Men er enig!! Nu risikerer jeg måske osse en sletter, men øv for den jeg sys osse der er lidt træls herinde efterhånden. Forleden skrev jeg en kommentar til 0-1 års babykonkurrencen: "Ih hvor er hun smuk hende i lille, hvem er mon mor til det pragteksemplar?" .. Der blev det med moren slettet..  Man må altså ikke rose andres børn heller!

Nå anyways, er glad for din mundlort hehe! Måske man bare sku holde sig til facebookseptembergruppen og slette sin profil her!

Nu skriver jeg lige her selvom jeg slet ikke hører til gruppen, men faldt lige over tråden.

Din kommentar blev jo slettet fordi du skrev hvem moderen er og pointen med konkurrencen er jo at man ikke ved hvilke brugere der har børnene. Ikke fordi du ikke må rose barnet, det synes jeg nemlig er noget pjat hvis man ikke må. Heldigvis er de kommentarer da ikke slettet, så det må man gerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.