min-mave.dk????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.914 visninger
48 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger.

Jeg ville bare høre, hvor mange af jer der er på min-mave.dk? Eller andre lignende sider? 

Hvordan fungerer det for jer? Er i glade for den side?

Jeg spørger fordi jeg selv synes, at det er en meget uoverskuelig side. Men samtidig synes jeg at administrationen på baby.dk er overdreven. Jeg er træt af ting man ikke må gøre eller sige..... Så må man ikke bruge bestemte smileyer..... Skriver folk noget de ikke må bliver det censureret og så bliver diskussioner låst fordi "der ikke er mere at diskutere i den sag"....  
Og slutteligt kan jeg så tænke, tør jeg overhovedet brokke mig over det her? Eller risikerer jeg bare at blive slettet?!  

Undskyld mundlorten, men SUK!   

Jeg er glad for baby.dk, for septembergruppen og ikke mindst jer, men jeg havde lige bruge for at få lidt frustrationer ud. Er jeg den eneste der synes det minder en smule om diktatur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger.

Jeg ville bare høre, hvor mange af jer der er på min-mave.dk? Eller andre lignende sider? 

Jeg spørger fordi jeg selv synes, at det er en meget uoverskuelig side. Men samtidig synes jeg at administrationen på baby.dk er overdreven. Jeg er træt af ting man ikke må gøre eller sige..... Så må man ikke bruge bestemte smileyer..... Skriver folk noget de ikke må bliver det censureret og så bliver diskussioner låst fordi "der ikke er mere at diskutere i den sag"....  
Og slutteligt kan jeg så tænke, tør jeg overhovedet brokke mig over det her? Eller risikerer jeg bare at blive slettet?!  

Jeg er glad for baby.dk, for septembergruppen og ikke mindst jer, men jeg havde lige bruge for at få lidt frustrationer ud. Er jeg den eneste der synes det minder en smule om diktatur?

Åååh Katja, jeg har det HELT ligesom dig! Jeg var på min-mave.dk men den var ret uoverskuelig! Brugte den dog meget i min graviditet, men fandt den her side!

Men er enig!! Nu risikerer jeg måske osse en sletter, men øv for den jeg sys osse der er lidt træls herinde efterhånden. Forleden skrev jeg en kommentar til 0-1 års babykonkurrencen: "Ih hvor er hun smuk hende i lille, hvem er mon mor til det pragteksemplar?" .. Der blev det med moren slettet..  Man må altså ikke rose andres børn heller!

Nå anyways, er glad for din mundlort hehe! Måske man bare sku holde sig til facebookseptembergruppen og slette sin profil her!

Anmeld

23. august 2012

SaNiNa

Har vist en bruger derinde men kan ike huske hvad den hedder. og syntes siden er meget svær at finde rund i og syntes ikke rigtig man kunne blive lukket ind i gruppen

Jeg kom jo til Baby.dk da siden lige var startet 2-3 dag gammel, men de sidste par år er det gået den forkerte vej.

Jeg bruger desværre kun vores lille grupper her og en meget sjælden gang forumet, før vi fik Nicklas og mens jeg ventede ham bruge jeg siden hele tiden og kunne slet ikke forstille mig ikke at bruge den (her var så hyggeligt) men de sidste 2½ år er det virkelig gået hen og blevet en hønsegård hvor man ikke kan tale pænt til hinanden eller om hinanden. Dette har jeg valgt at melde mig ud af så ja jeg har nok forladt baby.dk udover jer tøsser.

Der er desværre kommet for meget man må og ikke må og så der nogle som kan få lov at gå længere end andre og det syntes jeg ikke er ok, når retninglinjerne er så de er og de er strenge i forhold til det er et åben formun.

Forstå heller ikke hvorfor indlæg skal sletter og lukkes men admi må komme på bagn og bede folk om en odenlig tone, det er nu fint nok med en advarelse, tror nu bare ikke den virker efter hensigten for efter de 14 dag eller under de 14 dag kan personen jo stadig være ubehøvlede

Baby.dk blev i sin tid oprette da der på netbaby.dk var den samme dårlig stemning som der nu også er her. brydes mig ikke om de grupper som er blevet dannet og at man ikke kan svare på indlæg fra nogen som ikke er i gruppe.

Men vær om det, det er jo sådan her adm. ønsker siden skal være og bruges.

Anmeld

23. august 2012

maryjane

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger.

Er helt enig  

Startede med at have bruger på min mave længe før jeg kom herind Men bruger det ikke rigtigt, da jeg også synes det er vildt uoverskueligt i forhold til herinde. Men jo jeg synes det er meget hønset herinde... Men tror ikke det bliver nemt at finde noget bedre alternativ desværre

Anmeld

23. august 2012

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger.

Jeg er faktisk ret aktiv på baby, i den forstand at jeg aktivt UNDGÅR at kommentere i alle der "rødglødende" debatter.. for jeg gider ikke, uanset hvor rigtige ens intentioner er, vil der altid være nogen der ikke forstår/ikke er enige blah blahhhhh blahhhh.. så jeg gider ikke.

Så jeg er til dels enig med dig.. enig i at jeg synes det er blevet til noget værre flueknepperi herinde. men eftersom jeg holder mig rimelig fri fra de debatter der er "farlige" herinde, så bliver jeg heller ikke så irriteret over at de bliver lukket eller lignende. For jeg kender bare mig selv godt nok til at vide at jeg kunne ryge i det røde felt flere gange om dagen over brugere og personale på den her side. (Dog synes jeg faktisk at alle generelt i denne gruppe er rigtig gode til at snakke ordentligt og prøve at respektere anderledes holdninger og meninger.<3)

Men.. ja,,, for guds skyld, jeg savner de gamle simple tider.. dengang Henrik var her og inden den store krise med "hende der vi ikke må nævne". xD

(Skal lige nævnes at jeg også synes Zafir er rigtig sød. hehe)

Anmeld

23. august 2012

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

Åååh Katja, jeg har det HELT ligesom dig! Jeg var på min-mave.dk men den var ret uoverskuelig! Brugte den dog meget i min graviditet, men fandt den her side!

Men er enig!! Nu risikerer jeg måske osse en sletter, men øv for den jeg sys osse der er lidt træls herinde efterhånden. Forleden skrev jeg en kommentar til 0-1 års babykonkurrencen: "Ih hvor er hun smuk hende i lille, hvem er mon mor til det pragteksemplar?" .. Der blev det med moren slettet..  Man må altså ikke rose andres børn heller!

Nå anyways, er glad for din mundlort hehe! Måske man bare sku holde sig til facebookseptembergruppen og slette sin profil her!

Jeg læste faktisk den tråd igår og tænkte "WHAT?" Det er sgu da en konkurrenceog bare fordi man har en holdning til hvem af dem der er sødest, så betyder det da ikke man synes de andre unger ikke er søde.

Brækker mig over den der "det er synd for de andre" - holdning.. for hvis forældrene ikke kan tåle at deres børn bliver bedømt og der er nogen der synes andre børn er sødere end deres, så lad da være med at tilmelde dem. xD

Det er lidt samme mentalitet der får folk til at købe gaverne til de søskende der IKKE har fødselsdag på fødselsdage.

Det er fandme ikke synd for de børn der ikke får gaver, de har en fødselsdag selv og der er det DEM der er i centrum. grrrrr..  (undskylder hvis nogen praktisere det og nu bliver stødt..)

Og det var også et sidespring.. men blev bare ret så irriteret over den tråd og i min optik var det PÅ INGEN MÅDE dig, der gjorde  noget forkert.

Anmeld

23. august 2012

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Forleden skrev jeg en kommentar til 0-1 års babykonkurrencen: "Ih hvor er hun smuk hende i lille, hvem er mon mor til det pragteksemplar?" .. Der blev det med moren slettet..  Man må altså ikke rose andres børn heller!

Ej hvad er nu det for noget?

Har slet ikke fulgt med i denne konkurrence så ved ikke noget om den, men tænker at hvis man udstiller sit barn må man da også være indstillet på at det ikke er alle som syntes det er smuk.

Syntes virkelig det er at gå i små sko meget små sko

Det er netop sådan noget der gør at jeg holder mig passivt her på siden og kun kommentere ganske lidt

Anmeld

23. august 2012

twinny

Jeg er også på min-mave.dk, men jeg kan overhovedet ikke finde ud rundt derinde. Jeg synes det er meget rodet.

Men jo, jeg er efterhånden også træt af det herinde. Tænk at der er blevet fjernet en smiley.  Jeg synes det er blevet for meget. Hvordan klarer folk sig ude i den virkelig verden?

Anmeld

23. august 2012

SaNiNa

twinny skriver:

Jeg er også på min-mave.dk, men jeg kan overhovedet ikke finde ud rundt derinde. Jeg synes det er meget rodet.

Men jo, jeg er efterhånden også træt af det herinde. Tænk at der er blevet fjernet en smiley.  Jeg synes det er blevet for meget. Hvordan klarer folk sig ude i den virkelig verden?

Ude i den virkelig verden giver man jo bare hinanden et par på skrinet, stikker med knive eller skuder, ellers så bruger man et baseball bat.

Må indrømme jeg heller ikke ved hvilket dk vi bor i mere...

Der er ikke så meget mere med at snakke om tingene det skal være her og nu

Anmeld

23. august 2012

twinny

SaNiNa skriver:

Ude i den virkelig verden giver man jo bare hinanden et par på skrinet, stikker med knive eller skuder, ellers så bruger man et baseball bat.

Må indrømme jeg heller ikke ved hvilket dk vi bor i mere...

Der er ikke så meget mere med at snakke om tingene det skal være her og nu

Okay nogle gør sådan. Men heldigvis ikke alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.