Har vist en bruger derinde men kan ike huske hvad den hedder. og syntes siden er meget svær at finde rund i og syntes ikke rigtig man kunne blive lukket ind i gruppen
Jeg kom jo til Baby.dk da siden lige var startet 2-3 dag gammel, men de sidste par år er det gået den forkerte vej.
Jeg bruger desværre kun vores lille grupper her og en meget sjælden gang forumet, før vi fik Nicklas og mens jeg ventede ham bruge jeg siden hele tiden og kunne slet ikke forstille mig ikke at bruge den (her var så hyggeligt) men de sidste 2½ år er det virkelig gået hen og blevet en hønsegård hvor man ikke kan tale pænt til hinanden eller om hinanden. Dette har jeg valgt at melde mig ud af så ja jeg har nok forladt baby.dk udover jer tøsser.
Der er desværre kommet for meget man må og ikke må og så der nogle som kan få lov at gå længere end andre og det syntes jeg ikke er ok, når retninglinjerne er så de er og de er strenge i forhold til det er et åben formun.
Forstå heller ikke hvorfor indlæg skal sletter og lukkes men admi må komme på bagn og bede folk om en odenlig tone, det er nu fint nok med en advarelse, tror nu bare ikke den virker efter hensigten for efter de 14 dag eller under de 14 dag kan personen jo stadig være ubehøvlede
Baby.dk blev i sin tid oprette da der på netbaby.dk var den samme dårlig stemning som der nu også er her. brydes mig ikke om de grupper som er blevet dannet og at man ikke kan svare på indlæg fra nogen som ikke er i gruppe.
Men vær om det, det er jo sådan her adm. ønsker siden skal være og bruges.
Anmeld