Har i set Hunger Games?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

MyLove E

sismofutten skriver:

Nej, hvor er det trist at læse det her..

Jeg læste bogen for snart to år siden, lige da min datter blev født (faktisk startede jeg, da jeg blev indlagt på hospitalet, da fødslen gik i gang, og de efterfølgende dage, da min datter lige var blevet født brugte jeg hvert sekund hun sov, til at læse) på noget der ligner tre dage - jeg var fuldstændig opslugt..

Kort efter fandt jeg ud af at der var en to'er på vej, og jeg kunne slet ikke vente..

Jeg sagde til min mand, at jeg håbede at de blev filmatiseret, og kort efter jeg havde slugt to'eren rådt, kom det frem at de blev filmatiseret..

Der er også skrevet en tre'er og de er alle sammen VILDT fede!

Desværre er der så meget historie i hver bog, at de har måtte tage meget (vigtig) information ud, da de skulle lave filmen, men hvis man har læst bogen, kan man stadig få meget ud af filmen..

Jeg kan kun sige, at jeg glæder mig som et lille barn tIl juleaften, til at to'eren kommer i slutningen af næste år..

Og jeg kan kun anbefale at læse bøgerne

Jeg tro jeg vil over at læse dem:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Fenja09

Har ikke set den, men har læst at der kommer en 2´er fordi den åbentbart har været meget indbringende. Må da se den en dag, men synes der er andre jeg hellere vil se.

Drømmen er en rigtig god film - den ville jeg gerne have i min dvd-samling

/Fenja

Anmeld

22. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lullaby skriver:

Når man har læst bogen er den megaskuffende. Alt det med, at det er så vigtigt at de vinder og hvorfor er bare skrevet ud. Navnene er lavet om og haymitch er slet ikke som han skal være. Øv

Er de bøgerne gode?
Jeg har hverken set filmen eller læst dem, men nu hvor de er blevet så populære, kunne man måske godt give dem en chance

Anmeld

25. august 2012

Lullaby

PT skriver:

Er de bøgerne gode?
Jeg har hverken set filmen eller læst dem, men nu hvor de er blevet så populære, kunne man måske godt give dem en chance

Bøgerne er fantastiske. De viser meget bedre hvad det er der sker og hvorfor.

Anmeld

25. august 2012

Dinna88

Jeg så to minutter i aftes, og ÅH, hvor så den plat ud ingen tvivl om at bøgerne er gode, jeg har læst noget af 1'eren. Men jeg ved slet ikke om jeg "gider" at se filmen har den dog liggende, måske skulle man give den en chance.

Anmeld

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lullaby skriver:

Bøgerne er fantastiske. De viser meget bedre hvad det er der sker og hvorfor.

Jamen så kunne det jo være, jeg skulle læse dem, tak

Anmeld

25. august 2012

BabyMus

Tauf skriver:

Hej ...

Har i set Hunger Games?? Hvad syntes i om den?

Min mand og jeg lejet den i går. Jeg er lidt skuffet over den. Men vil gerne høre hvad i syntes ?:-)

Vi lejet også Drømmen den vil jeg så til at se nu:-)

Jeg har set den, og jeg synes ikke den var vildt god. Jeg vil ikke sige jeg blev skuffet, for vidste ikke rigtig hvad jeg skulle forvente af den. Jeg har ikke læst bøgerne, men de nogen kloge hoveder havde jo spået den til at være det nye cult efter Harry Potter og snart Twilight ikke har flere film. Det synes jeg så ikke - men som sagt så ville det nok hjælpe hvis man havde læst bøgerne. Jeg så den så også med spanske undertekster, det hjalp heller ikke helt til forståelsen. Men vil da gerne give den en chance mere hvis jeg får muligheden for at se den igen på dvd. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.