Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh jeg synes den er SÅÅÅ god..
Det er en film som jeg ikke troede var noget for mig men blev godt nok bidt af den..
Men slutningen var ikke god..
Vi så den i weekenden og jeg var altså også lidt skuffet. Synes den havde en træls afslutning. Det var sådan lidt... Nårh
Det er ikke en film som jeg synes man bare skal se.
Emily2012<3 skriver: JeÅrh jeg synes den er SÅÅÅ god.. Det er en film som jeg ikke troede var noget for mig men blev godt nok bidt af den.. Men slutningen var ikke god..
JeÅrh jeg synes den er SÅÅÅ god..
Jeg synes den var kanon. Og slutningen synes jeg ikke kunne have været anderledes, da der jo kommer en 2'er. Så den må for min skyld gerne slutte sådan lidt pludseligt
Miss Church skriver: Vi så den i weekenden og jeg var altså også lidt skuffet. Synes den havde en træls afslutning. Det var sådan lidt... Nårh Det er ikke en film som jeg synes man bare skal se.
xoxotasha skriver: Jeg synes den var kanon. Og slutningen synes jeg ikke kunne have været anderledes, da der jo kommer en 2'er. Så den må for min skyld gerne slutte sådan lidt pludseligt
Årh!! Så glæder jeg mig allerede..
Tauf skriver: Jeg havde forventet så meget mere af den. Den var alt for tynd og forudsigelig .
Jeg havde forventet så meget mere af den. Den var alt for tynd og forudsigelig .
Ja det havde jeg også.. Men jeg må så også sige, at nu bliver jeg nødt til at se 2'eren. For jeg mangler en slutning. Bare det ikke er sådan en film der fortsætter i det uendelige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128