Har i set Hunger Games?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
36 svar
0 synes godt om
22. august 2012

MyLove E

Hej ...

Har i set Hunger Games?? Hvad syntes i om den?

Min mand og jeg lejet den i går. Jeg er lidt skuffet over den. Men vil gerne høre hvad i syntes ?:-)

Vi lejet også Drømmen den vil jeg så til at se nu:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Emily2012<3

Årh jeg synes den er SÅÅÅ god..

Det er en film som jeg ikke troede var noget for mig men blev godt nok bidt af den..

Men slutningen var ikke god..

Anmeld

22. august 2012

Miss Church

Vi så den i weekenden og jeg var altså også lidt skuffet. Synes den havde en træls afslutning. Det var sådan lidt... Nårh 

Det er ikke en film som jeg synes man bare skal se. 

Anmeld

22. august 2012

TeamRocket

Jeg synes den var god- MEN ikke så god som jeg troede da alle snakkede om at den var helt fantastisk. Fantastisk synes jeg ikke den var.

Anmeld

22. august 2012

MyLove E

Emily2012<3 skriver:

JeÅrh jeg synes den er SÅÅÅ god..

Det er en film som jeg ikke troede var noget for mig men blev godt nok bidt af den..

Men slutningen var ikke god..

Jeg forstod ikke helt det sidste.. Jeg syntes bare den var for tynd og forudsigelig ..

Anmeld

22. august 2012

Zelinasmor

Jeg synes den var kanon. Og slutningen synes jeg ikke kunne have været anderledes, da der jo kommer en 2'er. Så den må for min skyld gerne slutte sådan lidt pludseligt 

Anmeld

22. august 2012

MyLove E

Miss Church skriver:

Vi så den i weekenden og jeg var altså også lidt skuffet. Synes den havde en træls afslutning. Det var sådan lidt... Nårh 

Det er ikke en film som jeg synes man bare skal se. 

Jeg havde forventet så meget mere af den. Den var alt for tynd og forudsigelig .

Anmeld

22. august 2012

Emily2012<3

xoxotasha skriver:

Jeg synes den var kanon. Og slutningen synes jeg ikke kunne have været anderledes, da der jo kommer en 2'er. Så den må for min skyld gerne slutte sådan lidt pludseligt 

Årh!! Så glæder jeg mig allerede..

Anmeld

22. august 2012

Miss Church

Tauf skriver:

Jeg havde forventet så meget mere af den. Den var alt for tynd og forudsigelig .

Ja det havde jeg også.. Men jeg må så også sige, at nu bliver jeg nødt til at se 2'eren. For jeg mangler en slutning. Bare det ikke er sådan en film der fortsætter i det uendelige 

Anmeld

22. august 2012

MyLove E

xoxotasha skriver:

Hvad kommer der en 2ér ? Den tro jeg ikke jeg skal se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.