Har i set Hunger Games?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Zelinasmor

Tauf skriver:

Hvad kommer der en 2ér ? Den tro jeg ikke jeg skal se.

Det er vel hvad man er til. Jeg har set rigtig mange elendige film, men synes den var rigtig god og jeg var fokuseret hele vejen. Jeg vidste allerede inden at der kom en 2'er. Så jeg forventede ikke en POW slutning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Lullaby

Når man har læst bogen er den megaskuffende. Alt det med, at det er så vigtigt at de vinder og hvorfor er bare skrevet ud. Navnene er lavet om og haymitch er slet ikke som han skal være. Øv

Anmeld

22. august 2012

MyLove E

xoxotasha skriver:

Det er vel hvad man er til. Jeg har set rigtig mange elendige film, men synes den var rigtig god og jeg var fokuseret hele vejen. Jeg vidste allerede inden at der kom en 2'er. Så jeg forventede ikke en POW slutning 

Jeg syntes bare den er kedelig.. Håber da at toer er bedre.

Jeg har også set mange dårlig film:-)

Anmeld

22. august 2012

MyLove E

Lullaby skriver:

Når man har læst bogen er den megaskuffende. Alt det med, at det er så vigtigt at de vinder og hvorfor er bare skrevet ud. Navnene er lavet om og haymitch er slet ikke som han skal være. Øv

Det kunne være jeg skulle læse den. Er godt nok ikke så god til at læse. Altså jo jeg kan godt læse men jeg bliver bare ikke fanget af det.

Anmeld

22. august 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja det havde jeg også.. Men jeg må så også sige, at nu bliver jeg nødt til at se 2'eren. For jeg mangler en slutning. Bare det ikke er sådan en film der fortsætter i det uendelige 

Der er vist tre bøger.. (:

Anmeld

22. august 2012

Findusinde

Umiddelbart er det en af de dårligste film jeg har set, havde forventet så meget mere, efter alt det man har hørt om den, men det lever den slet slet ikke op til. :-)

Anmeld

22. august 2012

MyLove E

Findusinde skriver:

Umiddelbart er det en af de dårligste film jeg har set, havde forventet så meget mere, efter alt det man har hørt om den, men det lever den slet slet ikke op til. :-)

Jeg var også bare skuffet over den.

Anmeld

22. august 2012

Holbæktrunten

Tauf skriver:

Hej ...

Har i set Hunger Games?? Hvad syntes i om den?

Min mand og jeg lejet den i går. Jeg er lidt skuffet over den. Men vil gerne høre hvad i syntes ?:-)

Vi lejet også Drømmen den vil jeg så til at se nu:-)

Ja, var også skuffet.... Bøgerne var SÅ meget bedre (men sådan er det jo altid)

Anmeld

22. august 2012

Findusinde

Tauf skriver:

Jeg var også bare skuffet over den.

Jeg hader at blive skuffet over en film som er blevet blæst så meget op.

Anmeld

22. august 2012

Nadia&Daniel

Tauf skriver:

Hej ...

Har i set Hunger Games?? Hvad syntes i om den?

Min mand og jeg lejet den i går. Jeg er lidt skuffet over den. Men vil gerne høre hvad i syntes ?:-)

Vi lejet også Drømmen den vil jeg så til at se nu:-)

Kan "kun" sige: FANTASTISK film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.