Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Hvad kommer der en 2ér ? Den tro jeg ikke jeg skal se.
Hvad kommer der en 2ér ? Den tro jeg ikke jeg skal se.
Det er vel hvad man er til. Jeg har set rigtig mange elendige film, men synes den var rigtig god og jeg var fokuseret hele vejen. Jeg vidste allerede inden at der kom en 2'er. Så jeg forventede ikke en POW slutning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Når man har læst bogen er den megaskuffende. Alt det med, at det er så vigtigt at de vinder og hvorfor er bare skrevet ud. Navnene er lavet om og haymitch er slet ikke som han skal være. Øv
xoxotasha skriver: Det er vel hvad man er til. Jeg har set rigtig mange elendige film, men synes den var rigtig god og jeg var fokuseret hele vejen. Jeg vidste allerede inden at der kom en 2'er. Så jeg forventede ikke en POW slutning
Lullaby skriver: Når man har læst bogen er den megaskuffende. Alt det med, at det er så vigtigt at de vinder og hvorfor er bare skrevet ud. Navnene er lavet om og haymitch er slet ikke som han skal være. Øv
Miss Church skriver: Ja det havde jeg også.. Men jeg må så også sige, at nu bliver jeg nødt til at se 2'eren. For jeg mangler en slutning. Bare det ikke er sådan en film der fortsætter i det uendelige
Ja det havde jeg også.. Men jeg må så også sige, at nu bliver jeg nødt til at se 2'eren. For jeg mangler en slutning. Bare det ikke er sådan en film der fortsætter i det uendelige
Der er vist tre bøger.. (:
Findusinde skriver: Umiddelbart er det en af de dårligste film jeg har set, havde forventet så meget mere, efter alt det man har hørt om den, men det lever den slet slet ikke op til. :-)
Umiddelbart er det en af de dårligste film jeg har set, havde forventet så meget mere, efter alt det man har hørt om den, men det lever den slet slet ikke op til. :-)
Tauf skriver: Hej ...Har i set Hunger Games?? Hvad syntes i om den?Min mand og jeg lejet den i går. Jeg er lidt skuffet over den. Men vil gerne høre hvad i syntes ?:-)Vi lejet også Drømmen den vil jeg så til at se nu:-)
Hej ...Har i set Hunger Games?? Hvad syntes i om den?Min mand og jeg lejet den i går. Jeg er lidt skuffet over den. Men vil gerne høre hvad i syntes ?:-)Vi lejet også Drømmen den vil jeg så til at se nu:-)
Tauf skriver: Jeg var også bare skuffet over den.
Jeg var også bare skuffet over den.
Kan "kun" sige: FANTASTISK film
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128