Har i set Hunger Games?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

FrkT

Emily2012<3 skriver:

Årh jeg synes den er SÅÅÅ god..

Det er en film som jeg ikke troede var noget for mig men blev godt nok bidt af den..

Men slutningen var ikke god..

Det kunne jeg ikke have skrevet mere præcist selv.

Herhjemme var vi begge vilde med den. Sjældent at se en film som var SÅ anderledes og original som den! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

MyLove E

FrkT skriver:

Det kunne jeg ikke have skrevet mere præcist selv.

Herhjemme var vi begge vilde med den. Sjældent at se en film som var SÅ anderledes og original som den! 

Skønt der er nogen der syntes den er god:-)

Anmeld

22. august 2012

AnonymMor

Tauf skriver:

Hej ...

Har i set Hunger Games?? Hvad syntes i om den?

Min mand og jeg lejet den i går. Jeg er lidt skuffet over den. Men vil gerne høre hvad i syntes ?:-)

Vi lejet også Drømmen den vil jeg så til at se nu:-)

Jeg synes den var meget god og en rigtig fed film havde forventet den var dårlig og ikke noget for mig men blev positiv overrasket..  det samme sys kæresten

Mht dem der spørger efter hvornår der kommer en 2'er så er det til november 2013 siger min bror.. som også siger der kommer en 3'er.. ved ikke hvor han har det fra, men manden er mega film fikseret så det skal nok passe

Anmeld

22. august 2012

MyLove E

Rinepigen skriver:

Jeg synes den var meget god og en rigtig fed film havde forventet den var dårlig og ikke noget for mig men blev positiv overrasket..  det samme sys kæresten

Mht dem der spørger efter hvornår der kommer en 2'er så er det til november 2013 siger min bror.. som også siger der kommer en 3'er.. ved ikke hvor han har det fra, men manden er mega film fikseret så det skal nok passe

Der var en der skrev at der var tre bøger. Så nok også derfor tre film:-):-)

Anmeld

22. august 2012

AnonymMor

Tauf skriver:

Der var en der skrev at der var tre bøger. Så nok også derfor tre film:-):-)

okay vidste slet ikke der var skrevet bøger også

Anmeld

22. august 2012

Mettefpigen

Jeg synes den er vildt fed!!!! Glæder mig så meget til de andre film :-D

Anmeld

22. august 2012

Miss Church

M (: skriver:

Der er vist tre bøger.. (:

Arg det er til at overskue så

Anmeld

22. august 2012

Clisolka

Tauf skriver:

Hej ...

Har i set Hunger Games?? Hvad syntes i om den?

Min mand og jeg lejet den i går. Jeg er lidt skuffet over den. Men vil gerne høre hvad i syntes ?:-)

Vi lejet også Drømmen den vil jeg så til at se nu:-)

Jeg havde forventet lidt mere af den - nok også fordi den var blæst så meget op i medierne  Dog kan jeg ikke fordrage slutningen, men glæder mig da til at se hvordan de vil lave 2'eren 

Anmeld

22. august 2012

sismofutten

Nej, hvor er det trist at læse det her..

Jeg læste bogen for snart to år siden, lige da min datter blev født (faktisk startede jeg, da jeg blev indlagt på hospitalet, da fødslen gik i gang, og de efterfølgende dage, da min datter lige var blevet født brugte jeg hvert sekund hun sov, til at læse) på noget der ligner tre dage - jeg var fuldstændig opslugt..

Kort efter fandt jeg ud af at der var en to'er på vej, og jeg kunne slet ikke vente..

Jeg sagde til min mand, at jeg håbede at de blev filmatiseret, og kort efter jeg havde slugt to'eren rådt, kom det frem at de blev filmatiseret..

Der er også skrevet en tre'er og de er alle sammen VILDT fede!

Desværre er der så meget historie i hver bog, at de har måtte tage meget (vigtig) information ud, da de skulle lave filmen, men hvis man har læst bogen, kan man stadig få meget ud af filmen..

Jeg kan kun sige, at jeg glæder mig som et lille barn tIl juleaften, til at to'eren kommer i slutningen af næste år..

Og jeg kan kun anbefale at læse bøgerne

Anmeld

22. august 2012

S.Maria

Jeg synes den er rigtig spændende, den fangede mig hurtigt. Min kæreste har set den tre gange, da han synes den er super også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.