Min fødsel var et helvede det tog 15 timer i aktiv fødsel, og 2 timer i presveer før hun blev taget med cup, der var heller ikke liv i hende da hun kom ud, pga. presset havde været for hårdt for hende, men de fik dog hurtigt liv i hende.
Fik en 3-grada bristning, og fik 21 sting inde og ude. 
Alt dette fandt de ud af skyldes at mit bækkent er for smalt, mine veer for dårlige og navlestrengen for kort, og hendes arme var med nede, så det var stort set en umulig fødsel, der desværre også resulterede i at jeg kun har dårlige minder fra fødsel og efter.
Min jordmor sage efterfølgende at hvis hun havde vidst alt dette i forvejen, havde jeg fået kejsersnit, og ikke født naturligt. Til hvis vi skal have en mere engang, står der i min jounal at jeg skal have kejsersnit. 
Dog er muligheden for at alle disse ting sker under en fødsel umådeligt lille, og derfor var det virkelig ikke til at forudse hverken for jordmor eller læger. Efter mine presseveer havde taget en time begyndte de at snakke om kejsersnit, men det blev ikke til det, som sagt. 
Ved ikke om du kunne bruge det til noget, men det min fødselsberetning, og ville ikke lyve, dog berolige dig med at dette sker kun meeeget sjældent, har ikke hørt andre opleve dette.
Anmeld