Jeg kan fortælle dig vi havde samme problem, bare som familien du tænker på.
Min datter kunne slet ikke med nogen som helst gæste dp.Hun gik i koma og ville intet spise hele dagen før vi hentede...
Så da dp skulle holde ferie den ene gang valgte vi simpelthen selv at passe hende, andet var der ikke at gøre. Mit barn skulle ikke bare leve af morgenmad kl 6.30 og så første mad igen efter kl 16.30.
Og ja, vi var da skidetrætte af dp holdt ferie, men det er nu engang et job at være dp og man har nu engang ret til at holde ferie som vi andre har det:-)
Dejligt du tænker på barnets ve og vel, menmåske er barnet heller ikke klar til at komme i gæste dp næste gang og hvad gør du så??aflyser din egen ferie igen..nej vel. Så få det overstået og så må forældrene finde ud af om de vil afprøve gæste dp eller ej.
Selv om man gerne vil aflæge sit ansvar for barnet over på dp, så er det ens eget ansvar som forælder at få det hele til at hænge sammen i ferier, hvis ikke barnet kan komme i gæste dp. Rigtig røv, for vi har jo selv været der, men som sagt var eneste løsning for os at svigerne tog hende en dag, jeg tog hende 2 dage og min mand 2 dage
Anmeld