Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DK skriver:Vi har også have. Jeg var ude og slå græs så sent som i går, kl. 21.15. Jeg sveder helt vildt imens, men har musik i ørerne og elsker at det er så tilfredsstillende med det omgående flotte resultat. Derudover så er det jo super god motion. Vi har verdens tungeste ældste hakkebrækker så jeg aser og maser med den. Men elsker det. Jeg har anlagt 3 rosenbede, og plantet rigtig rigtig mange løg, som lige nu er super fine i form af tulipaner. Jeg ønsker mig HELT VILDT meget et drivhus her til sommer så skal jeg rigtig gå og nulre derude. Eva: Jeg synes det er vildt mærkeligt at du hellere vil bytte din have ud med en gård i et stort byggeri. Men du synes jo også jeg er mærkelig at jeg elsker haven. Det er nu sjovt det er så forskelligtHer er et billede af mig i FULD action!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:Jeg ÆÆÆÆLSKER min have! Synes det er noget af det bedste at gå rundt og nusse med mine blomster og finde på nye spænende måder at lave bede osv. Nu har jeg en mand som er greenkeeper, så det med at klippe græs står han for ... han skal uddanne sig til anlægsgartner, så vi hygger os rigtig meget med vores have! Nu er vi også begge to vilde med havedamme, som vi selv laver, og vi var igang med et stort koikarpe opdræt, da vi forleden fik besøg af fiskehejren... Der røg lige fisk til en værdi af mellem 5 og 10.000 kr! - bare glad for vi ikke have givet så meget for dem!!!Men..jeg kan ikke undvære min have!Knus
Tina2 skriver:*piiiiift* du er da SÅ lækker en havesild
DK skriver:Jo takAltså, jeg har kun det "stumpede" tøj på, fordi jeg sådan trængte til lidt sol på min blege krop. Så kom kæresten hjem "midt i det hele" og hev kameraet frem, he he Tænk det er næsten i mdr. siden, og lige nu er det bare koldt og regner. ØV
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128