Pia. skriver:
I LOVE YOU.....
Jeg bekymre mig så meget om at vi skal til at undvære den S**** have... og tænker stakkels mine børn... men efter at have læst dit indlæg så tænker jeg faktisk lidt anderledes - for selve haven siger mig INTET, kun for mine ungers skyld jeg syntes den er rar at have - men gider jo ikke selv ordne eller passe den...
Og de gange de har været oppe hos deres far er de to store jo nede og lege hele tiden og nyder de grønne områder der er og alle de legepladser som står alle steder...
KYS til dig...
En have er ikke børnenes behov, det er da kun forældrenes...børn har ikke behov for at llukkes inde bag en hæk...de elsker da legepladser og det der er andre børn..du skal ikke have det skidt med at undvære haven, tværtimod, jeg tror det liv børn får med de andre børn når man bor i lejlighed er helt fantastisk og bedre end en bag-ligusterhækken-opvækst.
Hele min barndom har jeg boet i hus...for enden af have lå der nogle blokke og mig og mine søstre stod tit og kikkede ned til alle de b'ørn der løb og legede på legepladsen..jeg var så misundelig...men jeg havde bare en have...
Knus Eva...
Anmeld