Tror du fik klippet den lidt for tidligt der 
Altså, jeg kan starte trælst, og sige, at sådan er det også med min den ældste især... Eller det var sådan... Lige fra han lærte at gå, pillede han bare i ALT og han nægtede simpelthen at stoppe, uanset om jeg var sød, lod som ingenting, sagde nej, forklarede hvor farligt det var, afledte ham, eller fjernede ham. Hvadenten det var med hård eller blød hånd...
Jeg tror, at nogle børn ER sådan. De er simpelthen modige, og ved at du kan kun gøre "så meget" ved det. Plus, de har bare sådan nogle jernHenrik hænder. De MÅ bare pille, og trykke påd en forbudte knap, fordi den er der jo,og det er en knap, den KALDER ligefrem 
Nåh, men, den store smed sig ikke ned, han fortsatte bare altid lystigt hvor han slap....
Den lille til gengæld, uuuuh hvor han smed sig. Han er ikke lige så ihærdig som den store, med at gå tilbage til de ting man har fjernet ham fra. Til gengæld smider han sig på gulvet...
Mit bedste råd, og det råd som jeg selv altid har fået er, at lade ham kaste sig. Når du har fjernet ham fra det han ikke må, og han så kaster sig, så skal han IKKE have mere opmærksomhed.
Altså, han skal ikke have opmærksomhed for at kaste sig ned...
I de flestes tilfælde skulle det så gå over, forholdsvist hurtigt, når bare du er standhaftig, og holder fast i at "du ikke kan se skaberiet". På den måde får han ikke opmærksomhed, og oprejsning af at skabe sig over at få nej til ting man bare ikke må...
Min gjorde, og gør det konstant, så her hos os har det som sådan ikkehjulpet at lade ham være. Han er 3½ nu, den lille, som smider sig, ved hver en lejlighed han får. Så på sin vis kan man vel sige at det virkede ikke, for han gør det jo stadig. Men på den anden side, hvis jeg havde givet ham opmærksomhed, for at smide sig i vrede og protest og hyle krokodilletårer, så var han sikkert meget værre nu. Altså, så havde han muligvis fået et hysterisk anfald oveni, for at prøve at køremig der ud, hvor man kan få sin vilje alligevel...
Igen, det bedste råd jeg har fået, og kan give til dig. Lad ham være. Lad ham ligge og skrige. Sig evt. til ham, at hvis han bare skal ligge og skrige, så kan han blive der til han er færdig, for det gider du ikke være med til.
Uanset hvor han gør det, så slip ham, og gå fra ham... Ikke flere kilometer væk, men gå i et andet rum, så han ved, at du ikke spilder din tid på det teaterstykke han har gang i der, og at han ikke kommer videre med den opførsel.
Når han så er færdig, og kommer tilbage, for det gør han (selv min den store gør det) kan du jo prøve at forklare, i øjenhøjde, at du ikke kan snakke med ham når han opfører sig sådan. At det er bedre at bruge ord. Og at når du siger nej til noget, så kan det være fordi det måske er en farlig ting, eller det kan være noget der kan gå i stykker.
Ja du ved. Lad ham te sig, EFTER du har fjernet ham fra det forbudte, og tal så med ham bagefter.
Nogle gange, vhis vi er hos min olde, og Felix skaber sig sådan der (han har nemlig tilføjet et utroligt højt hyl og tårer med voldsom lyd) så sætter jeg ham ud i gangen, og siger at han gerne må komme ind, når han er færdig med at være sur, fordi vi gider ikke høre på den larm/se på det skaberi.
Når han så åbner døren, så spørger jeg om han er færdig med at være sur. Nogle gange siger han nej, og lukker selv døren, og blive rvæk 5 sekunder længere, og så kommer han tilbage og siger han ikke er sur mere. Og så kan jeg fortælle ham dit og dat om hvorfor og hvorfor ikke