hvordan så du ud i uge 33 ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

det er jo det.. så vi har hvert af vores at slåsse med.. ja det er en del.. skal seriøst også på kondicyklen når jeg har født... og begynde med alle mine grøntsager igen så jeg tør vise mig i offentligheden hehe

hehe ja sådan er der nok mange der har det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

132319

Mit sidste mavebillede (første graviditet) Det er fra 33+2, mit vand gik om aftenen og jeg fødte 5 dage efter

Som du kan se, var jeg heller ikke ret stor.

Anmeld

19. august 2012

LilleChelle

Sådan så jeg ud 26+3, og så kan man så regne ud hvor stor jeg er nu hvor jeg er 31+6 :p Jeg er ret stor  

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

132319 skriver:

Mit sidste mavebillede (første graviditet) Det er fra 33+2, mit vand gik om aftenen og jeg fødte 5 dage efter

Som du kan se, var jeg heller ikke ret stor.

så fødte du noget før tid  

Anmeld

19. august 2012

132319

Princesspigen skriver:

så fødte du noget før tid  

Ja, han kom 34+1

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

132319 skriver:

Ja, han kom 34+1

hold da op  

var alt som det sku være med jer begge så ?

Anmeld

19. august 2012

mortilnoahogmelina

Jeg tror det er meget Meget forskelligt ..

Jeg er 2 gangs gravid og er kun 30+0 i morgen .
Jeg er næsten lige så stor nu som da jeg fødte den første i uge 39+6. JEg målte da 108 cm om maven da jeg fødte første gang .

SÅ der er så stor forskel ,

Men en flot mave du har , anden gang bliver det måske helt anderledes og du vokser hurtigt måske .

Fra uge 24 og til nu den her gang er det bare gået stærkt .

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg tror det er meget Meget forskelligt ..

Jeg er 2 gangs gravid og er kun 30+0 i morgen .
Jeg er næsten lige så stor nu som da jeg fødte den første i uge 39+6. JEg målte da 108 cm om maven da jeg fødte første gang .

SÅ der er så stor forskel ,

Men en flot mave du har , anden gang bliver det måske helt anderledes og du vokser hurtigt måske .

Fra uge 24 og til nu den her gang er det bare gået stærkt .

jeg kan altid håbe jeg heller ikke bliver voldsom stor de næste gange men det er aldrig til at forudse..

alle havde troet at jeg ville vokse hurtigt og blive kæmpe stor men det lader ikke lige frem til de har ret

Anmeld

19. august 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

jeg kan altid håbe jeg heller ikke bliver voldsom stor de næste gange men det er aldrig til at forudse..

alle havde troet at jeg ville vokse hurtigt og blive kæmpe stor men det lader ikke lige frem til de har ret

Alle har meninger om alting men ingen kan for ud se noget . Og det er jo bare skønt ikke at være kæmpe , for det er da hårdt at rende rundt med en ordentlig sæk jeg synes da det er noget hårdere den her gang , det hele sidder så os helt anderledes end 1 gang .

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Alle har meninger om alting men ingen kan for ud se noget . Og det er jo bare skønt ikke at være kæmpe , for det er da hårdt at rende rundt med en ordentlig sæk jeg synes da det er noget hårdere den her gang , det hele sidder så os helt anderledes end 1 gang .

ja kunne godt forestille mig det er hårdt...

nu du har prøvet "begge" kandu måske svare på min teori..

har nemlig en teori om at os med de små maver nemmere kan mærke bevægelserne meget ttydeligt, end dem med store maver..

er det rigtigt eller helt hen i vejret ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.