hvordan så du ud i uge 33 ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.042 visninger
80 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Princesspigen

jeg er 32+0, eller den er over 24 så nok nærmere 32+1..  

jeg er ikke særlig stror tror jeg nok

ihværtifal kommer det bag på mange at der faktis kun er 8 uger til min termin når de ser mig..

jeg er langt om længe kommet af med største delen af min kvalme og kaster ikke op om morgnen mere  det stoppede så os først efter uge 27+...  

der er ved at komme styr på indkøbene til den lille men baby værelset er endnu ikke malet men da den lille skal sove i vugge på vores værelse er det heller ikke det der haster mest

jeg vejer omkring 65 kg, er 160 høj og måler omkring 101 cm om maven.. er jeg lille i forhold til at være i 33 uge ?

og har nogle erfaring med om jeg måske forbliver lille eller om det pludselig kommer til at gå rigtig stærkt de sidste 8 uger ? ?  

i må gerne dele billeder hvis i lyster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Aabye

Princesspigen skriver:

jeg er 32+0, eller den er over 24 så nok nærmere 32+1..  

jeg er ikke særlig stror tror jeg nok

ihværtifal kommer det bag på mange at der faktis kun er 8 uger til min termin når de ser mig..

jeg er langt om længe kommet af med største delen af min kvalme og kaster ikke op om morgnen mere  det stoppede så os først efter uge 27+...  

der er ved at komme styr på indkøbene til den lille men baby værelset er endnu ikke malet men da den lille skal sove i vugge på vores værelse er det heller ikke det der haster mest

jeg vejer omkring 65 kg, er 160 høj og måler omkring 101 cm om maven.. er jeg lille i forhold til at være i 33 uge ?

og har nogle erfaring med om jeg måske forbliver lille eller om det pludselig kommer til at gå rigtig stærkt de sidste 8 uger ? ?  

i må gerne dele billeder hvis i lyster

Nogen bliver altså bare ikke særlig store.. Har en veninde der lige har født.. Og da hun var i uge 39 var hun kun 98 cm om maven.. Hun er heller ikke særlig høj, og hun er en spinkel pige.. Men JEG er større end hun var.. Og jeg er 29 uger i dag..

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Line - med Bobben skriver:

Nogen bliver altså bare ikke særlig store.. Har en veninde der lige har født.. Og da hun var i uge 39 var hun kun 98 cm om maven.. Hun er heller ikke særlig høj, og hun er en spinkel pige.. Men JEG er større end hun var.. Og jeg er 29 uger i dag..

i forhold til min rygskade er det nok meget godt jeg ikke er større

Anmeld

18. august 2012

Mother-love

Der var jeg33+1 ved ikke hvad målene var. Men jeg var ret stor og blev hurtigt stor i min graviditet.

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

michelledam skriver:

Der var jeg33+1 ved ikke hvad målene var. Men jeg var ret stor og blev hurtigt stor i min graviditet.

var det din første graviditet ?

Anmeld

18. august 2012

Mother-love

Princesspigen skriver:

var det din første graviditet ?

Ja det var det

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

michelledam skriver:

Ja det var det

fin mave

Anmeld

18. august 2012

MorDk

Her er et billede fra uge 33+

Anmeld

18. august 2012

Mortiltodrenge

Her er jeg 32+1, gravid med mit andet barn. Jeg fødte ham 9 dage før tid og han var en stor dreng på 4226 gr/55 cm.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

MorDk skriver:

Her er et billede fra uge 33+

sikke en fin mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.